Tuesday, January 29, 2013

Gwangsoo Malaysia? HAHA!

 

Assalamualaikum…

 

P1011033

 

SERIUS entry ini tak ade kaitan langsung dengan Gwangsoo yang korang tengok kat Running Man tu pon… “Gwangsoo” tu sebenarnye aku merujuk kepada sepupu aku yang alahaiii tinggi lampai sangat sangat ni haaa…

 

And dalam gambar ni sebenarnye aku dah pon pakai heels ber-inci-inci.. tapi tetap takleh lawan ketinggian dia itu. Haaa macam Gwangsoo kan? Tinggi nye lahaiii. Tapi bab ketinggian aje la… bab personaliti tak macam Gwangsoo sebenar pon, sebab sepupu aku ni pendiam orang nye. Gwangsoo dalam Running Man tu bising and pengkhianat besar. HAHA!!

 

Gambar diambil selepas selesai majlis resepsi sepupu aku. Majlis belah pengantin perempuan di KL. Nanti belah pengantin laki aku bantai baju oren. Hahaha tu pon kalau baju aku siap la. Padahal dah berbulan hantar ni! Suke betol makcik tu dahulukan orang lain. Gewamnyeww!! Takpelah. Ade satu lagi baju ungu yang baru sekali pakai. Taram je la.

 

 

XOXO


12 comments:

  1. hahahah gwang soo , tapi muke ada mcm jaesuk skit , kih3

    ReplyDelete
  2. gwangsoo the king of traitor!

    cantik baju kak nisa :)

    ReplyDelete
  3. mak aii tingginya , ni bleh masuk gusti nih hihi

    ReplyDelete
  4. Nisa memang comel. Tapi kali ni nak puji kazen nisa. Hensem sgt. Kiem salam. Okbai!

    ReplyDelete
  5. match pulak tu baju kak nisa !! :D btw , kak nisa layan jgk ke running man ??

    http://areisuaproduction.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tinggi macam gwangsoo, muka ada iras jaesuk. Hehe

    ReplyDelete
  7. lepas ni boleh suruh sepupu "GwangSoo" tu masuk running man versi Malaysia pulak..kekeke

    p/s: cantik baju peplum tuuuu!! :D

    ReplyDelete
  8. muka macam bro akubiomed je..hahaa

    ReplyDelete
  9. Lawa baju Nisa.. tempah kat mana ? =)

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay