Monday, December 31, 2012

Pergaduhan di majlis kahwin orang

 

Assalamualaikum…

 

Ape ni datang-datang majlis orang bergaduh pulak ni? Dah ler bergaduh, tak malu ke dengan tetamu yang datang? Abang photographer siap ambik-ambik gambor lagi hah! Hoooo buat malu je weyh!!! Dah tu, pergi bergasak lak sampai naik pelamin orang haaaa!! Ape laaa nak jadi !!!

P1010458

HAHH!!! Tengok lah ni, ingat senonoh sangat laaa perangai bergaduh atas pelamin orang ni hah??? Amboiii anak sapa lah ni. Kbai!

 

 

xoxo


21 comments:

  1. hahaha.. laa ingat pengantin yg gaduh td, bile terjah dkat2 hehe, rupanye gadis2 bergaduh manjew..huhu..

    ReplyDelete
  2. Cantik pelamin dia..
    Ini wedding Namee tu eh? :)

    ReplyDelete
  3. ingatkan gaduh berebut laki tadi. hehe.

    ReplyDelete
  4. cantik pelamin tu nisa.... bunga fresh ye...

    ReplyDelete
  5. ni mst kt mjlis kwen namee..hihi...mak aih..ganas btol smpi bgduh ats pelamin org..huhu

    ReplyDelete
  6. gaduh apa tu kak nisa? haha. berebut suami ke hapeee.

    ReplyDelete
  7. ingat kan betul2 gaduh tadi. haishhhh.... buat nervous je. hehe.. :)

    ReplyDelete
  8. hahaha bergaduh pun still comel! haha

    ReplyDelete
  9. haihhhh, terkejut bca tajuknyer..huk3..

    ReplyDelete
  10. huuuiiii..bride wars ka??hehe..akak tag kay dlm contest..:)

    ReplyDelete
  11. hambooii..seronok sangat duduk atas pelamin sampai bergadoh :)

    ReplyDelete
  12. bila pula nisa kay bakal menyusul?

    ReplyDelete
  13. bila pula nisa kay bakal menyusul?

    ReplyDelete
  14. Kalau gado jgn lupa ajak saya =P

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay