Monday, December 31, 2012

Pergaduhan di majlis kahwin orang

 

Assalamualaikum…

 

Ape ni datang-datang majlis orang bergaduh pulak ni? Dah ler bergaduh, tak malu ke dengan tetamu yang datang? Abang photographer siap ambik-ambik gambor lagi hah! Hoooo buat malu je weyh!!! Dah tu, pergi bergasak lak sampai naik pelamin orang haaaa!! Ape laaa nak jadi !!!

P1010458

HAHH!!! Tengok lah ni, ingat senonoh sangat laaa perangai bergaduh atas pelamin orang ni hah??? Amboiii anak sapa lah ni. Kbai!

 

 

xoxo

21 comments :

mrs Q Mia said...

ok, entry ni comel ^___^

Quera Aini said...

hahaha.. laa ingat pengantin yg gaduh td, bile terjah dkat2 hehe, rupanye gadis2 bergaduh manjew..huhu..

Aliff Haikal said...

HAHAHAHA bikin panas !

Hanida Moss said...

Cantik pelamin dia..
Ini wedding Namee tu eh? :)

Makbed said...

Hah haha. Epiknye gambo nih!!

starzieti said...

ingatkan gaduh berebut laki tadi. hehe.

deq noor said...

cantik pelamin tu nisa.... bunga fresh ye...

Mira Adzlia said...

ni mst kt mjlis kwen namee..hihi...mak aih..ganas btol smpi bgduh ats pelamin org..huhu

Shazwani Ramly said...

gaduh apa tu kak nisa? haha. berebut suami ke hapeee.

Nur Auni said...

comel ja nisa ney..hehehe

Meen Ramsa said...

ingat kan betul2 gaduh tadi. haishhhh.... buat nervous je. hehe.. :)

Asyraf Arif said...

hahaha bergaduh pun still comel! haha

leyla luv ariff said...

haha,,wt lwak je..

timm_bill said...

haihhhh, terkejut bca tajuknyer..huk3..

Misz Mieza said...

Love the shoes.. Cantik! ^_^

Salhah Suhot said...

huuuiiii..bride wars ka??hehe..akak tag kay dlm contest..:)

Dkna Abza said...

hambooii..seronok sangat duduk atas pelamin sampai bergadoh :)

eyriqazz said...

bila pula nisa kay bakal menyusul?

eyriqazz said...

bila pula nisa kay bakal menyusul?

Ain SSB said...

Ehh tamo gadoh2! aha. Comel.

miss_joJi said...

Kalau gado jgn lupa ajak saya =P