Saturday, May 26, 2012

[VIDEO] Yana Samsudin di majlis pratonton filem Aku Ada Kau Ada

 

Assalamualaikum..

 

Walaupun pada hari tu pelakon kesayangan aku iaitu YANA SAMSUDIN agak rushinh sebab dia kan busy, tapi dia tetap sudi meluangkan masa sedikit untuk merakam video ni dengan aku. Terharu sangat sebab dia bagi aku peluang ni… And mintak maaf sangat sangat sebab video ni BLUR…

 

 

Hikhik dapat jugak rakam video dan nyanyi dengan YANA SAMSUDIN walaupun video ni blur. Hukhuk.. tak mengapalah.. lain kali kita jumpa lagi ye Yana.. Kita buat vlog lagi ye.. Sayang YANA SAMSUDIN !!!

 

 

DSC_0258

Nahhh.. khas untuk peminat hero yang fofulerr iaitu SHAHEIZY SAM dan heroin yang sedang meningkat naik iaitu YANA SAMSUDIN. Hikhik… Babaiii~

 

 

Sign PNG NisaKay

10 comments :

Wanie said...

wahhhh, untunglah ^^

Hidayah Rusli said...

hew hewww ! cantik yana!

ASaDa RyutaRo said...

wollawehh.. jadi macam host melodi pulak dah..

penmerah said...

cehhh..hahahaahhaaha.. siap mention video blurr.

ADEEYA said...

SS <3

Atiqah Wadiah said...

heeee~header br..comel :)

MiSz fiFiEyQa said...

hamboii kamceng dah ye skarag nisa dgn yana..kirim salam kat dia ek..hehe
btw...chantek la header baru nisa..nampak klasik gituu.. ;D

farah said...

wahh..best sgt klo bley jumpa yana dan sam kan..

Afasz said...

wahh blog nisa kay dah berwajah baru la...

Riena Haiqal said...

sedap juga sora Nisa ni kan.. ihihi.. bole ar duet dengan YS lepas ni.. hihihihihih.. :)
header Nisa dah baru ar.. cantik ;)