Monday, February 6, 2012

[FILEM] Fist of Dragon – dari produser filem Ip Man 2

 

Assalamualaikum..

 

Masih ingat filem aksi Ip Man 2 yang berkisar mengenai Ip Man yang berhijrah ke Hong Kong untuk menyebar ilmu seni mempertahankan diri? Kali ini dari produser yang sama, filem Fist of Dragon pula akan menyusul.

 

FIST OF DRAGON poster

PELAKON:

Fiona Xie, Henry Thia, Wang Xiao Chen, Michael Chuah dll

 

TARIKH TAYANGAN DI MALAYSIA :

23 February 2012

 

 

fist

SINOPSIS FIST OF DRAGON :

Filem ini mengisahkan sebuah bandar kecil yang dikuasai oleh kongsi gelap dan samseng, dimana seorang peniaga kedai kopi, Pak cik Chen yang sering diganggu oleh samseng samseng sekitar. Pak Cik Chen yang sudah banyak dikeliling hutang meminta bantuan abangnya yang berada di kampung. Abangnya pula menghantar anaknya Jie, untuk membantu Pak Cik Chen, tetapi kemunculan Jie sebaliknya menambah beban pada Pak Cik Chen apabila Jie cuba menentang samseng-samseng sekitar dan menimbulkan pelbagai masalah pada diri Pak Cik Chen dan penduduk kampung.

 

 

Jangan korang tak tahu. Aku ni peminat filem cina tahu! So memang menantikan filem aksi-komedi ni. Jadi korang pun ramai-ramai ke pawagam 23 Februari nanti untuk menonton filem Fist of Dragon ni ye!

 

 

Like fan page FIST OF DRAGON

www.facebook.com/Fist.of.Dragon

 

 

 

Sign PNG NisaKay

Pssstt… Ini entry yang ke 1300 dalam blog aku :)

7 comments :

Ida Roslan said...

Terima kasih atas info ini kak lisa =). kita pun peminat setia cerita cina.

krunch2sa said...

mcm byk lawak je dlm filem nih? (berdasarkan poster)

Fuza Marquis said...

first time masuk blog you Nisa!

hai nisa kay femes :P seamat bkenalan :D

H.J said...

orang cina pom minum kopi ke?bukan teh eh..?hahaha

Lady Shana Sweet said...

Yess!! I like citer action!! huhu

Gadis Gingsul said...

salam kenal dear,.....cam seruu entry ne....

sYafIk-wAy said...

cte cina mmg best cuma takde publisiti sgt . huhu