Tuesday, December 13, 2011

Wardrobe Clearing Project! Prelove, anyone?

 

Assalamualaikum….

 

Yearrgghhh almari aku dah padat giler kott… nak cari satu-satu baju pun susah… Hanger aku yang melambak aku banyak guna untuk gantung baju dalam almari, sudahnye nak sidai baju pun dah takde hanger!! Korang suka prelove item tak?? Jom ramai-ramai tolong aku clearkan sedikit barang dalam wardrobe aku!

 

PRELOVE SALE banner

 

Ahhaaa…. aku malas cakap banyak, sila terjah blogshop aku dengan menekan banner di atas. Bubbye!

 

 

NEW sign NISA

 

 

TWEET or LIKE this entry!