Tuesday, December 13, 2011

Wardrobe Clearing Project! Prelove, anyone?

 

Assalamualaikum….

 

Yearrgghhh almari aku dah padat giler kott… nak cari satu-satu baju pun susah… Hanger aku yang melambak aku banyak guna untuk gantung baju dalam almari, sudahnye nak sidai baju pun dah takde hanger!! Korang suka prelove item tak?? Jom ramai-ramai tolong aku clearkan sedikit barang dalam wardrobe aku!

 

PRELOVE SALE banner

 

Ahhaaa…. aku malas cakap banyak, sila terjah blogshop aku dengan menekan banner di atas. Bubbye!

 

 

NEW sign NISA

 

 

TWEET or LIKE this entry!


13 comments:

si ngokngek said...

jual-jual..

kak kaya nnti jgn lupa belanja aiskrim..heee

Phat said...

tahniah

Woofer Storm said...

mesti cool ni sis.hehee

Cytah Lovicry said...

wahh.. dah ada blogshop..

Shafiqah said...

kak nisa,saya ada tgk video kakak di you tube xD,

HARI INI WARNA SAYA TURQOISE,hehe

nasha sanza said...

menarik nie..

fiey zara malaiqa said...

nak cop baju kuning dekat banner bulih :)

mizara said...

Askum.... Hey... Just want 2 ask bout the saiz and how about the postage? Huhuuu..... ^______+

#miraMOMO said...

jyeeaah , i likeee :)

nurul amirah said...

dah singgah ,semua barangnya comel
geram pulak

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

hoho. yard sale?

DanieL AdiE said...

Barang lelaki ada x??

^__"

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

baju laki ade x???

Copyright © Nisa Kay