Saturday, December 3, 2011

Jom ramai-ramai ke Fiesta Buku di Shah Alam!

 

Assalamualaikum semua…

 

Hello semuaa…. Buat apa weekend ni? Mesti ramai yang pergi Bukit Jalil untuk JomHeboh kan… Pada sesiapa yang tak turun sana, yang ada di sekitar Lembah Klang, ada baiknya korang pergi Fiesta Buku yang berlangsung dari semalam ni.

 

385489_290211977668672_120895991266939_923671_996641509_n

 

Nanti kat fiesta buku boleh beli buku yang murah gilerrr okayh! Selalunya aku pergi fiesta buku kat Karangkraf, memang buku murah giler. Aku jadi ulat buku kejap duk memilih buku apa nak beli. Tapi kali ni tak pergi lah kot? Sebab aku takde kenderaan nak ke Seksyen 15 sana. Sobsss…

 

 

387777_301392943217242_120895991266939_954032_278863245_n

Wahhh.. siapa peminat novel semua boleh berjumpa dengan novelis yang anda minat tuuu… Masa fiesta buku ni jugak semua ibu bapa berpeluang beli buku-buku cerita dengan harga murah giler, lepas tu boleh pupuk minat membaca dalam diri anak-anak. Wahhh murni sungguh niat aku! Errr aku belum kahwin pun.

 

So, korang jangan lupa ramai-ramai pergi fiesta buku okayh? It’s a really good way to spend your leisure time. Okay bye.

 

NEW sign NISA

6 comments :

faizulosman said...

seronok!!! nk pegi tp jauh kot....

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/12/cabaran-kerja-berkumpulan.html

nurul diana said...

yess !!! got it ! borong novell !

mia sha said...

wooww...bestnya...nak pergi..tapi saya di KUCHING sarawak la nisa....
jum usha online shop ni
http://www.facebook.com/estrellitaattire....just kongsi2 ...u kan suka shopg...

CikSyazwaniAziz said...

alahai...dekatnyee shah alam =(

Cik Anis said...

best best best

Just Dila79 said...

yess.....pasal boleh tak tahu plak ni....ni perkara penting ni....bukan jauh sanagat punn....kalau tak dapat pergi petang ni....esok mesti kena pergi jugak....

nak cari buku untuk diri sendiri dan anak2....

terima kasih ditektiv chornan....hehehe