Wednesday, November 2, 2011

#19 Wordless Wednesday – Tudung bawal

 

 

 

IMG-20111101-01509

 

 

Apa tu WORDLESS WEDNESDAY??? KLIK SINI.

JOM KE : Fan Page Wordless Wednesday | Blog MalaysianWW

 

 

 

sign NISA

26 comments :

joegrimjow said...

tudung bawal bukan ke lepas, bukan belit2?

starzieti said...

cantik. :D

Judiene said...

Sebab sekarang dah pelbagai fesyen tudung tumbuh bagai cendawan selepas hujan, wanita-wanita sekarang mula pakai tudung dengan gaya yang pelik-pelik.
Bila difikirkan balik, tudung bawal nampak lagi anggun di kepala mereka kalau dibandingkan dengan style tudung zaman sekarang ni.
Tapi kalau ada yang kena gaya mereka dengan style tudung tu, tak kisah la kan.

:)

Ieka Luvika said...

alolo comel tau nisa pakai tudung bawal :)

MiSz fiFiEyQa said...

still cantik even simple je...sy da lame x pakai bawal...rasa mcm da x pndai pkai la plak...haha

Fazlinil Irma said...

macam adik norjuma je sekali pandang. :)

♫ Ct Hajar ♫ said...

<3

DanieL AdiE said...

Nisa pakai tudung ape jenis pon tetap lawa...

NinaAz said...

sy pakai bawal jugak best

erleena said...

me too ! sep sket ":)

Gadis Berkaca Mata said...

chantek, chumel:)

Myza Sam said...

ayu sahaja muka . papepun Nisa memang lawa :D

hah so tu la Myza nak pinjam gambar eh , di entry ini :

http://expressionbymyzasam.blogspot.com/2011/11/wordless-wednesday-frust.html

Mohd Khairi Khadzir said...

mana bawal datin norjuma ?hehehe

Nafisah Ruslan said...

cantik + simple + gorgeous :)

shazleena fadzlyin said...

nisa pakai tudung ape2 pom sentiase kelihatan chatek..:)

Ms Bery said...

fesyen tudung akan bertukar kembali ke asal.
Dila pun sekarang dah start rajin pakai tudung bawal balik...

Ape-ape pun nisa terbaik la. nampak cun ;)

MaYa MustWany said...

nisa pakai pe pun tetap cantik

tudung bawal tetap cantik n sopan je

Princess Lena said...

nisa cantek..:)

hati♡ said...

sgt cantik org nya.. :)

ikatankasihku said...

tudung bawal tetap jadi pilihan :)

cik anna said...

tdung bawal buatkan kite rase selesa..;)

NadyaBubble said...

ayu lah kak nisa :)

LittleGurl said...

i shud grab it too! tudung bawal yg lain sume dah kasik anak sedara wuu wuu

nur shazwani said...

dlu sye suke pakai shawl. tp ble dah study kt matrik, haram jadah nk pakai, tdung bawal jugekkk.

Nessa Sierra said...

tudung bawal gk d best!

Suzaira said...

comel + handsome . hehe .