Wednesday, November 2, 2011

#19 Wordless Wednesday – Tudung bawal

 

 

 

IMG-20111101-01509

 

 

Apa tu WORDLESS WEDNESDAY??? KLIK SINI.

JOM KE : Fan Page Wordless Wednesday | Blog MalaysianWW

 

 

 

sign NISA


26 comments:

  1. tudung bawal bukan ke lepas, bukan belit2?

    ReplyDelete
  2. Sebab sekarang dah pelbagai fesyen tudung tumbuh bagai cendawan selepas hujan, wanita-wanita sekarang mula pakai tudung dengan gaya yang pelik-pelik.
    Bila difikirkan balik, tudung bawal nampak lagi anggun di kepala mereka kalau dibandingkan dengan style tudung zaman sekarang ni.
    Tapi kalau ada yang kena gaya mereka dengan style tudung tu, tak kisah la kan.

    :)

    ReplyDelete
  3. alolo comel tau nisa pakai tudung bawal :)

    ReplyDelete
  4. still cantik even simple je...sy da lame x pakai bawal...rasa mcm da x pndai pkai la plak...haha

    ReplyDelete
  5. macam adik norjuma je sekali pandang. :)

    ReplyDelete
  6. Nisa pakai tudung ape jenis pon tetap lawa...

    ReplyDelete
  7. ayu sahaja muka . papepun Nisa memang lawa :D

    hah so tu la Myza nak pinjam gambar eh , di entry ini :

    http://expressionbymyzasam.blogspot.com/2011/11/wordless-wednesday-frust.html

    ReplyDelete
  8. nisa pakai tudung ape2 pom sentiase kelihatan chatek..:)

    ReplyDelete
  9. fesyen tudung akan bertukar kembali ke asal.
    Dila pun sekarang dah start rajin pakai tudung bawal balik...

    Ape-ape pun nisa terbaik la. nampak cun ;)

    ReplyDelete
  10. nisa pakai pe pun tetap cantik

    tudung bawal tetap cantik n sopan je

    ReplyDelete
  11. tudung bawal tetap jadi pilihan :)

    ReplyDelete
  12. tdung bawal buatkan kite rase selesa..;)

    ReplyDelete
  13. i shud grab it too! tudung bawal yg lain sume dah kasik anak sedara wuu wuu

    ReplyDelete
  14. dlu sye suke pakai shawl. tp ble dah study kt matrik, haram jadah nk pakai, tdung bawal jugekkk.

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay