Tuesday, August 9, 2011

Siapa menang ruang iklan PERCUMA ???

 

Assalamualaikum semua..

 

Dah lepas midnight dah pun. Memandangkan tadi aku keluar tak sedar diri, sampai rumah dah pukul 11 maka meh la aku terus umumkan siapa yang dah menjawab teka-teki dalam entry sebelum ni dengan betul dan tepat!

 

iklan free

3 blogger bertuah yang akan dapat ruang iklan percuma di blog SAYA SUKA MENAIP selama tiga hari ialah :

 

header1

 

header2

 

header3

 

TAHNIAH kepada ketiga-tiga blogger yang dah jawab teka-teki mudah dengan tepat dan cepat! Kepada ketiga-tiga blogger ni, sila tinggalkan komen. Bagitahu saya jika anda ada design banner sendiri. (Klik header untuk ke blog mereka)

 

Thank you so much kepada yang da mencuba. Aku hargai setiap komen korang dan usaha gigih yang tak putus-putus! Herherherr… InsyaAllah minggu depan aku buat lagi macam ni ya. Byebye.

 

 

 

Thanks for reading.

sign NISA


16 comments:

  1. wahhh...untung nyaa..congrats semua (^_^)

    ReplyDelete
  2. heheh...saya blogger ketiga - life's ain't easy....

    thanks nisa! :)

    *Saya x ada banner...

    ReplyDelete
  3. ooo...ni la model tu ek...i follous lah....hahaha


    Acapsuur: snap3 & kongsi (>,<)

    ReplyDelete
  4. @ketawariang

    hye there..
    tahniah yee sbb menang!
    sy dha siapkan banner untuk awak..
    thanks sbb join
    :D

    ReplyDelete
  5. banner ? xdelah kak nisa . hehe

    ReplyDelete
  6. @ainaamy

    ouhh okay, i'll work something out for ya.

    ReplyDelete
  7. @Nisa Kay

    thanks nisa for the banner! cantik...

    sorry br sempat nak bukak blog arini...

    thanks again!!

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay