Tuesday, August 9, 2011

Siapa menang ruang iklan PERCUMA ???

 

Assalamualaikum semua..

 

Dah lepas midnight dah pun. Memandangkan tadi aku keluar tak sedar diri, sampai rumah dah pukul 11 maka meh la aku terus umumkan siapa yang dah menjawab teka-teki dalam entry sebelum ni dengan betul dan tepat!

 

iklan free

3 blogger bertuah yang akan dapat ruang iklan percuma di blog SAYA SUKA MENAIP selama tiga hari ialah :

 

header1

 

header2

 

header3

 

TAHNIAH kepada ketiga-tiga blogger yang dah jawab teka-teki mudah dengan tepat dan cepat! Kepada ketiga-tiga blogger ni, sila tinggalkan komen. Bagitahu saya jika anda ada design banner sendiri. (Klik header untuk ke blog mereka)

 

Thank you so much kepada yang da mencuba. Aku hargai setiap komen korang dan usaha gigih yang tak putus-putus! Herherherr… InsyaAllah minggu depan aku buat lagi macam ni ya. Byebye.

 

 

 

Thanks for reading.

sign NISA

16 comments :

SyUhAdA said...

thniah sume..

Bitter said...

wahhh...untung nyaa..congrats semua (^_^)

izfanora said...

sedihnyer.. xdpt pulak..

Safuan_may said...

klu sye nk post oklan bleh??

ketawariang said...

heheh...saya blogger ketiga - life's ain't easy....

thanks nisa! :)

*Saya x ada banner...

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

ooo...ni la model tu ek...i follous lah....hahaha


Acapsuur: snap3 & kongsi (>,<)

mynameismy said...

alaaa kalah

C i k P u t i h K e b a b o m ! said...

no 1 ! hehe
ade banner dah :)

Nisa Kay said...

@ketawariang

hye there..
tahniah yee sbb menang!
sy dha siapkan banner untuk awak..
thanks sbb join
:D

Nisa Kay said...

@C i k P u t i h K e b a b o m !

oke dear..
nnt nisa gune banner awk je eh :D

ketawariang said...

heheh dah siapkn ke? thanks!

ainaamy said...

banner ? xdelah kak nisa . hehe

Miss Nadya said...

wah..bestnyer..:)

new entry :: Day 04 - A picture of yourself and a family member

C i k P u t i h K e b a b o m ! said...

@Nisa Kay okeh nisa :)

Nisa Kay said...

@ainaamy

ouhh okay, i'll work something out for ya.

ketawariang said...

@Nisa Kay

thanks nisa for the banner! cantik...

sorry br sempat nak bukak blog arini...

thanks again!!