Friday, August 5, 2011

Nisa Kay by Aizul Marcello

 

Assalamualaikum semua…

 

IMG_4794Ouhhh ini cobaan aku meng-skodeng abam Aizul Marcello. Kahkahkah!!

 

AMARAN!! Gambar-gambar yang bakal aku muatkan dalam entry ni bakal membuat para peminat Aizul Marcello tak keruan. Jeles mungkin? Atau mungkin ada yang dah merancang nak baling botol kosong kat aku?

 

 

IMG_8478 copyPic credit to Irine Nadia Marcello blog.

 

Apa??? Tak kenal Aizul Marcello ? Cari nahas lah. Hahahaa!! Dah la beliau photographer cool aumm aumm! Beliau juga merupakan abang kepada blogger muda remaja cun melecun Irine Nadia Marcello.

 

Haaa jom jom sambung cerita. Apahal laa tajuk entry nak kena ada nama aku dan nama abam Aizul Marcello ?? Hamboi kejar glemer ke haku? Chaitt ape kejadah nye hah? Jangan jeles hokayh sebab aku ada gambar by Aizul Marcello yeargghh!!

 

 

by aizul marcello 1

Photo and edit by Aizul Marcello. Okay jangan nangis sekarang. Huahuaa!! Gambor ni di snap snap oleh abam Aijoll. Jeng jengg.. jangan tanya macam mana gambor aku boleh terlepas nih. huahuaa!! Nanti-nanti aku bagitahu lah!

 

 

by aizul marcello 2Pic credit to : Aizul Marcello

Hahh!! Abaikan tangan aku tuh! Dan please jangan salah fahamm!! Jangan okayhh!! Argghhh!!! Aku dah kata jangan salah faham tu, so jangan lah. Apesal degil sangat ni hah? Grrr!!!

 

 

IMG_4798

Ouh yeee.. Jangan salah faham ye, kalau tengok kat luar, Abam Aizul Marcello  tak tembam pun macam yang korang nampak dalam gambor. Maafkan daku abam Aijoll, aku yang kurus kering sangat nih yang buat beliau nampak tembam comel sebegitu.

 

 

IMG_4799

Whooppss! Alamak! Heeee comel tak kami pakai baju sama biru tua? Kahkahkah!! Perasan betol la daku neh! Kena ketuk dengan mambang aku kang padan muke. Kahkahkah!!

 

Ada yang belum tahu cerita tak??? Kenapa boleh ada nya gambor aku bersama abam Aizul Marcello ??? Yeahhh semestinya pertemuan antara blogger lahhh. Hahah tapi sebenarnye Aizul Marcello ada urusan, tu yang membolehkan aku bertemu beliau..

 

Nak tahu? Rajin-rajin skodeng entry AIZUL MARCELLO yang ini okayh? Hewheww! Okay lah, nak sambung buat kerja. Bubbye. Thanks for reading!!

 

 

sign NISA


48 comments:

  1. tgk pada gmbr2 tu mcm tau je kt umah sape..comelnye kucing tu..^_^

    ReplyDelete
  2. Betul-betul kurus lah sis. haha :)

    ReplyDelete
  3. sy x jeles pon.... tp jeles tgk kucing tuh... best woo buat bntal pelok...

    latest entry ST : Nisbah Lelaki-Perempuan

    ReplyDelete
  4. bestnya nisa..tengok gambar..alahai kurusnya nisa..tak cukup makan ye..hehehhe

    ReplyDelete
  5. artis dtg rumah artis..mst meriah!! hehehe

    ReplyDelete
  6. wahhh beruntungnye nisa..hehe

    ReplyDelete
  7. rasa mcm nk bwk lari je kucing tu... cute sngt...

    ReplyDelete
  8. gedu sungguh! kucing itu...:)

    ReplyDelete
  9. ok.saye memng peminat die. jeles!~

    ReplyDelete
  10. he is mine la NISA!! ggrrr... ;p

    ReplyDelete
  11. korang memang tak haciii kan! haha.

    nisa, pasni tgu kedatangan Irine lak! haha

    ReplyDelete
  12. untunglaa~ kah kah kah~ tgk org sume komen nak untung2 kan...

    eh nisa...tq baidewey ya..layanan kamu n abg batman sungguh 5star...tq tq tq...

    nnt kita jmp lagi...photoshoot2 k! hehee

    ReplyDelete
  13. huhu untung la you dapat jumpa artis tuu.. untung laaa... njelessss kekeke

    ReplyDelete
  14. oke ..suka gila tengok aizul marcello!

    ReplyDelete
  15. aiyoooo ramainye komen. ahaks :D

    ReplyDelete
  16. @TeAqArH

    err umah sape? sape?
    hahaha

    yuppp kucenn memang comel :D

    ReplyDelete
  17. @Apple Zara

    kurus sbb memang genetik family la dik :(

    ReplyDelete
  18. @Hizami Rahim

    ahahaa untung sgt :P
    kita bila lg nak jumpe?

    ReplyDelete
  19. @kaizen

    heheh yupp
    sy pon sgt sukee peluk my Heero yg gemoks tuh!

    ReplyDelete
  20. @kayrul-shah

    dah terlebih mkn dah sy ni.
    tp dak genetik family camtu. so xleh buat apa..

    ReplyDelete
  21. @Mohd Khairi Khadzir

    erkkk
    Aijoll je retis. hehehe
    saya bukan :P

    ReplyDelete
  22. @sab

    noooooo he MY scandal okeh! grrr..
    kahkahkah

    ReplyDelete
  23. @Irine Nadia MaRceLLo

    hikhik!! IRINE NADIA MARCELLO dtg komen blog meyh!! Huahuahuaaa....
    kembang bontot kejap! hehe
    nisa memang sentiasa nantikan irine :D lalalalaa

    ReplyDelete
  24. @aizul marcello

    heheh abg aijoll pon komen. ahhaha
    thanks to aijoll sudi datang walaupun x jd adopt kucenn.
    xpe2 next time eh :D

    ReplyDelete
  25. untungla.. (nk jugak) hahaha....

    kucing lawaaa..lawa kucing abg batman...

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay