Friday, August 5, 2011

Nisa Kay by Aizul Marcello

 

Assalamualaikum semua…

 

IMG_4794Ouhhh ini cobaan aku meng-skodeng abam Aizul Marcello. Kahkahkah!!

 

AMARAN!! Gambar-gambar yang bakal aku muatkan dalam entry ni bakal membuat para peminat Aizul Marcello tak keruan. Jeles mungkin? Atau mungkin ada yang dah merancang nak baling botol kosong kat aku?

 

 

IMG_8478 copyPic credit to Irine Nadia Marcello blog.

 

Apa??? Tak kenal Aizul Marcello ? Cari nahas lah. Hahahaa!! Dah la beliau photographer cool aumm aumm! Beliau juga merupakan abang kepada blogger muda remaja cun melecun Irine Nadia Marcello.

 

Haaa jom jom sambung cerita. Apahal laa tajuk entry nak kena ada nama aku dan nama abam Aizul Marcello ?? Hamboi kejar glemer ke haku? Chaitt ape kejadah nye hah? Jangan jeles hokayh sebab aku ada gambar by Aizul Marcello yeargghh!!

 

 

by aizul marcello 1

Photo and edit by Aizul Marcello. Okay jangan nangis sekarang. Huahuaa!! Gambor ni di snap snap oleh abam Aijoll. Jeng jengg.. jangan tanya macam mana gambor aku boleh terlepas nih. huahuaa!! Nanti-nanti aku bagitahu lah!

 

 

by aizul marcello 2Pic credit to : Aizul Marcello

Hahh!! Abaikan tangan aku tuh! Dan please jangan salah fahamm!! Jangan okayhh!! Argghhh!!! Aku dah kata jangan salah faham tu, so jangan lah. Apesal degil sangat ni hah? Grrr!!!

 

 

IMG_4798

Ouh yeee.. Jangan salah faham ye, kalau tengok kat luar, Abam Aizul Marcello  tak tembam pun macam yang korang nampak dalam gambor. Maafkan daku abam Aijoll, aku yang kurus kering sangat nih yang buat beliau nampak tembam comel sebegitu.

 

 

IMG_4799

Whooppss! Alamak! Heeee comel tak kami pakai baju sama biru tua? Kahkahkah!! Perasan betol la daku neh! Kena ketuk dengan mambang aku kang padan muke. Kahkahkah!!

 

Ada yang belum tahu cerita tak??? Kenapa boleh ada nya gambor aku bersama abam Aizul Marcello ??? Yeahhh semestinya pertemuan antara blogger lahhh. Hahah tapi sebenarnye Aizul Marcello ada urusan, tu yang membolehkan aku bertemu beliau..

 

Nak tahu? Rajin-rajin skodeng entry AIZUL MARCELLO yang ini okayh? Hewheww! Okay lah, nak sambung buat kerja. Bubbye. Thanks for reading!!

 

 

sign NISA

48 comments :

TeAqArH said...

tgk pada gmbr2 tu mcm tau je kt umah sape..comelnye kucing tu..^_^

Apple Zara said...

Betul-betul kurus lah sis. haha :)

zoe said...

nice! :0
Hppy Fasting..

Hizami Rahim said...

untung laaa...
:B

Safiah Ibrahim said...

shantep!

laskar pelangi said...

aizul memang the HOT ;))

kaizen said...

sy x jeles pon.... tp jeles tgk kucing tuh... best woo buat bntal pelok...

latest entry ST : Nisbah Lelaki-Perempuan

Maya Lisa said...

untungnyaa nisaa ^^

Eqa Yazid said...

okay, jelesss T.T

kayrul-shah said...

bestnya nisa..tengok gambar..alahai kurusnya nisa..tak cukup makan ye..hehehhe

Mohd Khairi Khadzir said...

artis dtg rumah artis..mst meriah!! hehehe

anamizu said...

wahhh beruntungnye nisa..hehe

MissVanilla said...

rasa mcm nk bwk lari je kucing tu... cute sngt...

Shahira S said...

Nice lah Nisa:)

aiman said...

gedu sungguh! kucing itu...:)

Miss Nadya said...

comel lah nisa ni..hehe..:)

new entry :: Day 01 - A picture of yourself with fifteen facts

ella sipurple said...

ok.saye memng peminat die. jeles!~

sab said...

he is mine la NISA!! ggrrr... ;p

Ecah Shafiee said...

comel sgtlah nisa nii...!!

Irine Nadia MaRceLLo said...

korang memang tak haciii kan! haha.

nisa, pasni tgu kedatangan Irine lak! haha

aizul marcello said...

untunglaa~ kah kah kah~ tgk org sume komen nak untung2 kan...

eh nisa...tq baidewey ya..layanan kamu n abg batman sungguh 5star...tq tq tq...

nnt kita jmp lagi...photoshoot2 k! hehee

Apel D. Doragon said...

huhu untung la you dapat jumpa artis tuu.. untung laaa... njelessss kekeke

i'm ezza haniza said...

oke ..suka gila tengok aizul marcello!

Nisa Kay said...

aiyoooo ramainye komen. ahaks :D

Nisa Kay said...

@TeAqArH

err umah sape? sape?
hahaha

yuppp kucenn memang comel :D

Nisa Kay said...

@Apple Zara

kurus sbb memang genetik family la dik :(

Nisa Kay said...

@zoe

thankss :D

Nisa Kay said...

@Hizami Rahim

ahahaa untung sgt :P
kita bila lg nak jumpe?

Nisa Kay said...

@Safiah Ibrahim

ahahaa
thankss :D

Nisa Kay said...

@laskar pelangi

yeaaa HOT sesangat :D

Nisa Kay said...

@kaizen

heheh yupp
sy pon sgt sukee peluk my Heero yg gemoks tuh!

Nisa Kay said...

@Maya Lisa

ahahaa semua pon untungg :D

Nisa Kay said...

@Eqa Yazid

ahahaaa
nak jeles kan ape tu yehhh

Nisa Kay said...

@kayrul-shah

dah terlebih mkn dah sy ni.
tp dak genetik family camtu. so xleh buat apa..

Nisa Kay said...

@Mohd Khairi Khadzir

erkkk
Aijoll je retis. hehehe
saya bukan :P

Nisa Kay said...

@anamizu

heheheh untung2.. :D

Nisa Kay said...

@MissVanilla

ahahha
cannot lor.. dats my Heero :D

Nisa Kay said...

@Shahira S

thanks :D

Nisa Kay said...

@aiman

gedu ke gebu? ahaks :D

Nisa Kay said...

@Miss Nadya

heheh thankss :D

Nisa Kay said...

@ella sipurple

hooo xmo jeles2 meyhh :D

Nisa Kay said...

@sab

noooooo he MY scandal okeh! grrr..
kahkahkah

Nisa Kay said...

@Ecah Shafiee

thanks dear :D

Nisa Kay said...

@Irine Nadia MaRceLLo

hikhik!! IRINE NADIA MARCELLO dtg komen blog meyh!! Huahuahuaaa....
kembang bontot kejap! hehe
nisa memang sentiasa nantikan irine :D lalalalaa

Nisa Kay said...

@aizul marcello

heheh abg aijoll pon komen. ahhaha
thanks to aijoll sudi datang walaupun x jd adopt kucenn.
xpe2 next time eh :D

Nisa Kay said...

@Apel D. Doragon

hahah untung2 :p

Nisa Kay said...

@i'm ezza haniza

hah suke gak tgk beliau!

Hishyamuddin said...

untungla.. (nk jugak) hahaha....

kucing lawaaa..lawa kucing abg batman...