Monday, July 25, 2011

#laukbest

 

Assalamualaikum semuaa..

 

Yeaaa entry hashtag kembali lagi. Aku pernah buat entry bersempena hashtag #bilarindu. Malam ni hasgtag yang menjadi trending ialah #laukbest. Siapa yang mula, siapa yang buat hastag ni aku tak tahu lah. Aku pon tidak semena-mena terjebak dalam kancah ini. Kahkahkah.

 

Jom baca respon dari rakan-rakan twitter.

 

1

3

5

6

9

10

 

Kahkahkah. Hilang kewarasan kejap bebudok nih. Kemain nama #laukbest memasing taknak kalah hokayh! Aku dah kata dahhh aku pon terjebak! Kalau tak percaya sila tengok :

 

7

Haaa yang ni tak tahu apa motif? Kahkahkah!!

 

8

4

2

 

Terima kasih kawan-kawan. Dengan membaca timeline, hati ni kurang sikit resah gelisahnya. Macam-macam jadi hari ni. Selamat rehat semua. Bye bye.

 

sign NISA

10 comments :

Ashakirin said...

Saya ade twitter gak >.< HIHI ;3


http://twitter.com/#!/NurulAshakirin
^
|
|

DanieL AdiE said...

Bagus la...

Rilex ya nisa...

Luqaz™ said...

hoho..blh jadi trend mnde nie ek..nnti nk cuba jgk la..hehe XD

www.luqaz.com

rara pinkmafia said...

huaaaa akk stay rasa mcm bodoh je biler ber tweet2 ni.

cik Dil said...

shomel jer laa..hehe

kaizen said...

ni sumer kanibal ker?? hahaha

Queen F said...

#laukbest ialah lauk free.. :D ehh nak jugak.. hekhekhek :P

nurulazlizamohdasri said...

mengarut yang comel :)

cheqwa said...

hahaha..memang cumel lah..tambah buat nisa jadi lauk tuh ^_^

~naddy~ said...

haha. klaka. :p