Monday, July 25, 2011

#laukbest

 

Assalamualaikum semuaa..

 

Yeaaa entry hashtag kembali lagi. Aku pernah buat entry bersempena hashtag #bilarindu. Malam ni hasgtag yang menjadi trending ialah #laukbest. Siapa yang mula, siapa yang buat hastag ni aku tak tahu lah. Aku pon tidak semena-mena terjebak dalam kancah ini. Kahkahkah.

 

Jom baca respon dari rakan-rakan twitter.

 

1

3

5

6

9

10

 

Kahkahkah. Hilang kewarasan kejap bebudok nih. Kemain nama #laukbest memasing taknak kalah hokayh! Aku dah kata dahhh aku pon terjebak! Kalau tak percaya sila tengok :

 

7

Haaa yang ni tak tahu apa motif? Kahkahkah!!

 

8

4

2

 

Terima kasih kawan-kawan. Dengan membaca timeline, hati ni kurang sikit resah gelisahnya. Macam-macam jadi hari ni. Selamat rehat semua. Bye bye.

 

sign NISA


10 comments:

  1. Saya ade twitter gak >.< HIHI ;3


    http://twitter.com/#!/NurulAshakirin
    ^
    |
    |

    ReplyDelete
  2. hoho..blh jadi trend mnde nie ek..nnti nk cuba jgk la..hehe XD

    www.luqaz.com

    ReplyDelete
  3. huaaaa akk stay rasa mcm bodoh je biler ber tweet2 ni.

    ReplyDelete
  4. #laukbest ialah lauk free.. :D ehh nak jugak.. hekhekhek :P

    ReplyDelete
  5. hahaha..memang cumel lah..tambah buat nisa jadi lauk tuh ^_^

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay