Saturday, June 11, 2011

Off to UiTM Shah Alam

 

Assalamualaikum dan selamat pagi..

Pagi-pagi sy dah bangun, bersiap dengan gigihnya untuk ke UiTM Shah Alam! Haaaa ada ape pulak kat sana???

 

Kelas Penampilan Diri Dya Romantika bersama Dara.com

 

Picture2519

SEE? Gigih tak aku bersiap?? Hahahaa… padahal tak seberapa ponnn.Oh ye, aku sikit tak konfiden sebab tetibe kat dagu aku naik bengkak. Aku tak tahu lah bengkak ape, tapi cukup untuk mengurang kecomelan di wajah. Hakhakhak!

Oke la.. off to UiTM Shah Alam! :)

P/S : Masih dalam proses menyenaraikan peserta Mid-Year Giveaway!

 

 

sign NISA

5 comments :

BlueberrY CheesE said...

waahh macam syok. kongsikan ye nanti =)

misscha said...

rajinnyee...lama dah x g uitm...

Cik Syafika said...

waaaa...na ekot..jmpe maria elena..hehe

angkasa said...

bengkak nak naik jerawat besar tu kak weee :D

eyna said...

salam nisa...
1st kot komen blog nisa...
tp i da follow nisa lama dah..
i ada letak pict nisa dalam blog i..
harap nisa xmarah...
ok... :)
nanti jangan lupa update pasal kelas penampilan diri tue ye... i nak bc.. :)

http://eynalollipop.blogspot.com/2011/06/photoshot-ke.html