Friday, April 1, 2011

Yuyu Zulaikha tak payah kembang hidung sangat, Fatin Liyana pon singgah blog aku ape???

Oke tajuk entry ini sangattttt panjang dan penuh unsur kedengkian terhadap si akak kupu-kupu kecik, yakni Yuyu Zulaikha. HOH??? Aku gaduh ke dengan Yuyu comel nih??? Waduh duhhh.. mana bisa gue gaduh sama dia??? Tak sampai hati meyhhh!! Yuyu Zulaikha comel gilaaa kot????

 

IMG_1553

Haaaa see??? Comel gila kan si Kupu-kupu Kecik ni??? Sooooo… tak ade maknanye aku nak gadoh-gadoh dengan dia… sebenarnye aku ni jeles amat laa dengan si Yuyu sebab blogger cantik+femes+pandai telah datang bertandang ke blog beliau. Sila lihat bukti yang Yuyu kemukakan di ENTRY COMEL INI.

Tambah pedih kat hati aku ialah dengan naiknya entry kedua mengenai FATIN LIYANA. Adehhhh takkan up entry pasal FL lagi si Yuyu ni? Mak oiii memang kecemburuan meluap-luap laa jawabnye. Hahahaaa… oke, kecemburuan melampau terlampau aku itu tercetus dengan ENTRY CANTIK INI .

Hehee tapi tak lama selepas itu.. kekecewaan ku yang melara-lara ini terubat apabila….. JENG JENG JENG…….!!!!!!!!!!!!!!

 

fatin liyanaAku pulak yang macam model?? Hek hek hek!! Mana boleh lawan Fatin Liyana meyhhh :D Entry yang beliau komen itu ialah entry yang ini.

Yeahhh!!!! Ituuuu dia si cantik manis FATIN LIYANA singgah blog aku meyhhh!!! Aku tarik nafas hembus nafas banyak kali kot!! Gara-gara persinggahan beliau, aku mampu tidur dengan senyuman laa malam ni. Oke melampau. HAHA… Cuma terharu apabila blogger feymes gila ni sanggup laa jengah blog aku dan tinggal jejak walau sekali cuma.. Sob sob sob~ Air mata keterharuan melimpah-limpah. Oke melampau lagi. Macam hape jek aku. HEK HEK HEK!!

Oke to si comel Yuyu Zulaikha kite happy bila awak happy oke? Semoga blog awak maju jaya ye sayang. Mmuuahhxx!!

To gorgeous Fatin Liyana, thanks for dropping by… Sangat terharu tau. Hehehe.. semoga satu hari nanti dapat jumpa awak or photoshoot dengan awak. HEK HEK HEK!!

 

sign NISA


56 comments:

  1. waaahhh.... bestnya bestnya artis datang bertandang ke blog anda.. siap komen lagik 2... jeles3....

    ReplyDelete
  2. nak jeles boleh? boleh tak? jeles nih...
    [ plan paksa dorg lak komen blog penyu ]

    hehehehe....

    ReplyDelete
  3. Tribute untuk penaip seperti akak. hihi =)

    http://planethasifhamsyari.blogspot.com/2011/04/penaip-cun-lagi-popular-nisa-kay.html

    ReplyDelete
  4. Salam.
    Oppss .. saya pun pernah disinggahi si gadis cantik Fatin Liyana:

    http://hasrulhassan.blogspot.com/2011/01/fatin-liyana-minat-zaquan.html

    ReplyDelete
  5. alo...tahulah ni antara yang tercun2 dalam dunia blogger.....:D

    ReplyDelete
  6. bestnye FL datang sni ... lama dah FL tak g blog dni.. kangen sama dia :)

    ReplyDelete
  7. waa..
    mmg seronok abes la de artis bertandang...
    lebar la senyuma kn..
    hehee..
    =D

    ReplyDelete
  8. hahahah.... sukeeeee die eh!

    ReplyDelete
  9. kamu, fatin liyana n yuyu zulaikha mmg cantik cam model pun... ^^

    ReplyDelete
  10. Nak join rase jeles and dengki bole??..huhu

    Susa tuh nak pancing sis Fatin Liyana dtg blog..

    COngratz sis..

    Tpi, sis nisa singgah blog sy pon best jugak..=)

    ReplyDelete
  11. wahhh. bestnyaaaa!!!! jeles FL singgah! hik hik.

    ReplyDelete
  12. Agaknya, bila ler pula Nisa nak datang ke blog saya..hehe..

    ReplyDelete
  13. ingatkan nisa kecik je macam yuyu, rupa rupanya yuyu mlg kecik..hehe.sy pn kecik juga..=D

    ReplyDelete
  14. lagi jelessss! wuuuu! siap puji cantek lagi! asal dia tak puji yuyuu!!!

    wwuaarrrrrrr!!!

    ReplyDelete
  15. alalallalala..blogger femes2 n cun datang mestilah sukaaa!!

    nak jeles boleh?? =p

    ReplyDelete
  16. wahh yg femes2 dah berkumpul, bergabungg, mletopp lah jwbnye ^^

    ReplyDelete
  17. WAAH.JELES KEMAIN NI BILA BACA.HAHA ;D

    ReplyDelete
  18. FL sgt cantikk knn..sukeee

    YZ pom comel gilaa

    Nisa is lawa la flawless gitu

    ReplyDelete
  19. @tulus sweet

    hehe
    fatin liyana ngan yuyu zulaikha memang cantik!!!

    ReplyDelete
  20. @hana

    hahah tahuu xpe..
    dah tersengih2 macam ape je nih :P

    ReplyDelete
  21. @Izzah | zulkifli

    ahhaha tu lahhh sy x pancing ape pon... FL datang jep? ahaha terkujat japp :P

    ReplyDelete
  22. @muhammadsiddiq

    ahhaha yuppp yuyu sangat kecik dan comelll~

    ReplyDelete
  23. @NisaAdnan

    ehhehe yuyu ngan FL aje yg feymes ames :D

    ReplyDelete
  24. @Misz Yuyu

    ehhehehe
    bukan sayaaaa yuyu zulaikha ngan fatin liyana aje lawooo :D

    ReplyDelete
  25. Tiga-tiga comel...Nisa, Yuyu dan Fatin Liyana :D

    Salam kenal :)

    Jemput singgah: http://www.babyintan.com

    ReplyDelete
  26. org femes jela dia hapi kan? kite x femes nk wt cmne..kehkehkeh

    ReplyDelete
  27. alahaiii jelesnyer..
    nak jugak dikunjungi FL..hikhikhik..

    ReplyDelete
  28. omaigad,,

    mmg jeles btul ngn korang bertiga neyh..

    huk3..

    ReplyDelete
  29. seronoknye !!!!!
    nak gak FL mai blog mr right..
    huu

    ReplyDelete
  30. wahh FL siap puji nisa lagi ni...jelesnye...cantik kn FL..=)

    ReplyDelete
  31. kak nisa : adoi , jeles akq kene puji dengan FL . tiga3 comel , kak nisa , FL n yuyu

    ReplyDelete
  32. wa! best yewww nisa blogger cntik fatin liyana b'tndang kat blog awk..
    hehe..
    btw i slalu bace entry yg u wat cume i slalu jd silent reader..
    and ni first time coment ur entry..
    anyway u pon chantek gak la nisa..
    =D

    ReplyDelete
  33. hai kak nisa :) comelnyaa dia . huhu :D

    ReplyDelete
  34. woww! kalau kak nisa berphotoshoot dengan Fatin Liyana memang meletup da bom kebabom laa..

    hikhikhik.. mesti best punye lah.. sebab kak nisa ngan Fatin Liyana kan gaya macam model..betol tak tipuu ngeh2 ~

    ReplyDelete
  35. Wah..glamour gitu,,hehe..

    Mula2 knal Nisa kay, pastu dah knal Yuyu si comel..then, fatin liyana plak..Seyes..3 org nih mmg cantik =)

    Tp sy suke Nisa Kay..=)

    ReplyDelete
  36. waaaaaahhhhhhhhhhhhhh....tahniah...dapat gak perhatian dari FL kaaannnnn...(^_^)

    ReplyDelete
  37. mari singgah ke blog saya.. http://cahayawriter.blogspot.my/

    ReplyDelete
  38. kak yuyu pernah singgah ke blog rabia .

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay