Friday, April 1, 2011

Yuyu Zulaikha tak payah kembang hidung sangat, Fatin Liyana pon singgah blog aku ape???

Oke tajuk entry ini sangattttt panjang dan penuh unsur kedengkian terhadap si akak kupu-kupu kecik, yakni Yuyu Zulaikha. HOH??? Aku gaduh ke dengan Yuyu comel nih??? Waduh duhhh.. mana bisa gue gaduh sama dia??? Tak sampai hati meyhhh!! Yuyu Zulaikha comel gilaaa kot????

 

IMG_1553

Haaaa see??? Comel gila kan si Kupu-kupu Kecik ni??? Sooooo… tak ade maknanye aku nak gadoh-gadoh dengan dia… sebenarnye aku ni jeles amat laa dengan si Yuyu sebab blogger cantik+femes+pandai telah datang bertandang ke blog beliau. Sila lihat bukti yang Yuyu kemukakan di ENTRY COMEL INI.

Tambah pedih kat hati aku ialah dengan naiknya entry kedua mengenai FATIN LIYANA. Adehhhh takkan up entry pasal FL lagi si Yuyu ni? Mak oiii memang kecemburuan meluap-luap laa jawabnye. Hahahaaa… oke, kecemburuan melampau terlampau aku itu tercetus dengan ENTRY CANTIK INI .

Hehee tapi tak lama selepas itu.. kekecewaan ku yang melara-lara ini terubat apabila….. JENG JENG JENG…….!!!!!!!!!!!!!!

 

fatin liyanaAku pulak yang macam model?? Hek hek hek!! Mana boleh lawan Fatin Liyana meyhhh :D Entry yang beliau komen itu ialah entry yang ini.

Yeahhh!!!! Ituuuu dia si cantik manis FATIN LIYANA singgah blog aku meyhhh!!! Aku tarik nafas hembus nafas banyak kali kot!! Gara-gara persinggahan beliau, aku mampu tidur dengan senyuman laa malam ni. Oke melampau. HAHA… Cuma terharu apabila blogger feymes gila ni sanggup laa jengah blog aku dan tinggal jejak walau sekali cuma.. Sob sob sob~ Air mata keterharuan melimpah-limpah. Oke melampau lagi. Macam hape jek aku. HEK HEK HEK!!

Oke to si comel Yuyu Zulaikha kite happy bila awak happy oke? Semoga blog awak maju jaya ye sayang. Mmuuahhxx!!

To gorgeous Fatin Liyana, thanks for dropping by… Sangat terharu tau. Hehehe.. semoga satu hari nanti dapat jumpa awak or photoshoot dengan awak. HEK HEK HEK!!

 

sign NISA

55 comments :

Pipeco said...

tunjuk prasaan....hahaha

hafiz hafizol said...

waaahhh.... bestnya bestnya artis datang bertandang ke blog anda.. siap komen lagik 2... jeles3....

Muhd Fadil said...

nak jeles boleh? boleh tak? jeles nih...
[ plan paksa dorg lak komen blog penyu ]

hehehehe....

Hasif Hamsyari said...

Tribute untuk penaip seperti akak. hihi =)

http://planethasifhamsyari.blogspot.com/2011/04/penaip-cun-lagi-popular-nisa-kay.html

hasrul hassan said...

Salam.
Oppss .. saya pun pernah disinggahi si gadis cantik Fatin Liyana:

http://hasrulhassan.blogspot.com/2011/01/fatin-liyana-minat-zaquan.html

tulus sweet said...

alo...tahulah ni antara yang tercun2 dalam dunia blogger.....:D

MiSz fiFiEyQa said...

Wuuwuu...jeles jugak...

ardinihumaira said...

bestnye FL datang sni ... lama dah FL tak g blog dni.. kangen sama dia :)

hana said...

waa..
mmg seronok abes la de artis bertandang...
lebar la senyuma kn..
hehee..
=D

mynameismy said...

hahahah.... sukeeeee die eh!

farra8979 said...

kamu, fatin liyana n yuyu zulaikha mmg cantik cam model pun... ^^

Izzah | zulkifli said...

Nak join rase jeles and dengki bole??..huhu

Susa tuh nak pancing sis Fatin Liyana dtg blog..

COngratz sis..

Tpi, sis nisa singgah blog sy pon best jugak..=)

yatie's EPISODE said...

wahhh. bestnyaaaa!!!! jeles FL singgah! hik hik.

GreenAppleKu.com said...

Agaknya, bila ler pula Nisa nak datang ke blog saya..hehe..

muhammadsiddiq said...

ingatkan nisa kecik je macam yuyu, rupa rupanya yuyu mlg kecik..hehe.sy pn kecik juga..=D

y u y u Z u l a i k h a said...

lagi jelessss! wuuuu! siap puji cantek lagi! asal dia tak puji yuyuu!!!

wwuaarrrrrrr!!!

jaa64 said...

alalallalala..blogger femes2 n cun datang mestilah sukaaa!!

nak jeles boleh?? =p

Amiera Hilton said...

nak jeles jugak ah! hehe :)

NisaAdnan said...

wahh yg femes2 dah berkumpul, bergabungg, mletopp lah jwbnye ^^

Izyan Masri said...

WAAH.JELES KEMAIN NI BILA BACA.HAHA ;D

Misz Yuyu said...

FL sgt cantikk knn..sukeee

YZ pom comel gilaa

Nisa is lawa la flawless gitu

Nisa Menaip said...

@Pipeco

hahah yupp tunjuk perasaan :P

Nisa Menaip said...

@hafiz hafizol

hahaha xmo jeles2 :P

Nisa Menaip said...

@Muhd Fadil

ahahah ade lak cmtu :P

Nisa Menaip said...

@Hasif Hamsyari

whaaa thanks!!
:D

Nisa Menaip said...

@hasrul hassan

woww really??

Nisa Menaip said...

@tulus sweet

hehe
fatin liyana ngan yuyu zulaikha memang cantik!!!

Nisa Menaip said...

@MiSz fiFiEyQa

hehe sabor.. sabor..

Nisa Menaip said...

@ardinihumaira

hehe yupp..
bangga jap :P
haha!!

Nisa Menaip said...

@hana

hahah tahuu xpe..
dah tersengih2 macam ape je nih :P

Nisa Menaip said...

@mynameismy

ahhaha yuppp
sukaa :D

Nisa Menaip said...

@Izzah | zulkifli

ahhaha tu lahhh sy x pancing ape pon... FL datang jep? ahaha terkujat japp :P

Nisa Menaip said...

@yatie's EPISODE

hohohoooo :P

Nisa Menaip said...

@GreenAppleKu.com

ehhehe insyaAlah dear ;)

Nisa Menaip said...

@muhammadsiddiq

ahhaha yuppp yuyu sangat kecik dan comelll~

Nisa Menaip said...

@y u y u Z u l a i k h a

hohohooo saborrr je la :P

Nisa Menaip said...

@jaa64

ahhaha
sangat laa suka :D

Nisa Menaip said...

@Amiera Hilton

hahah
peace :P

Nisa Menaip said...

@NisaAdnan

ehhehe yuyu ngan FL aje yg feymes ames :D

Nisa Menaip said...

@Izyan Masri

huhuhuu
xmo2 jeless :P

Nisa Menaip said...

@Misz Yuyu

ehhehehe
bukan sayaaaa yuyu zulaikha ngan fatin liyana aje lawooo :D

Intan said...

Tiga-tiga comel...Nisa, Yuyu dan Fatin Liyana :D

Salam kenal :)

Jemput singgah: http://www.babyintan.com

darkbatman said...

org femes jela dia hapi kan? kite x femes nk wt cmne..kehkehkeh

misz aisya said...

alahaiii jelesnyer..
nak jugak dikunjungi FL..hikhikhik..

sicomot-comel said...

omaigad,,

mmg jeles btul ngn korang bertiga neyh..

huk3..

cik anna said...

nak jugak..huhuhu

mr_right said...

seronoknye !!!!!
nak gak FL mai blog mr right..
huu

~batrish♥~ said...

wahh FL siap puji nisa lagi ni...jelesnye...cantik kn FL..=)

niesa afrina said...

kak nisa : adoi , jeles akq kene puji dengan FL . tiga3 comel , kak nisa , FL n yuyu

effa said...

wa! best yewww nisa blogger cntik fatin liyana b'tndang kat blog awk..
hehe..
btw i slalu bace entry yg u wat cume i slalu jd silent reader..
and ni first time coment ur entry..
anyway u pon chantek gak la nisa..
=D

Aimi Nadirah said...

hai kak nisa :) comelnyaa dia . huhu :D

teddy bear said...

woww! kalau kak nisa berphotoshoot dengan Fatin Liyana memang meletup da bom kebabom laa..

hikhikhik.. mesti best punye lah.. sebab kak nisa ngan Fatin Liyana kan gaya macam model..betol tak tipuu ngeh2 ~

Dalila said...

Wah..glamour gitu,,hehe..

Mula2 knal Nisa kay, pastu dah knal Yuyu si comel..then, fatin liyana plak..Seyes..3 org nih mmg cantik =)

Tp sy suke Nisa Kay..=)

´¯`·.¸¸.·♥ amirah liyana´¯`·.¸¸.·♥ said...

waaaaaahhhhhhhhhhhhhh....tahniah...dapat gak perhatian dari FL kaaannnnn...(^_^)

Amy Roshilla said...

mari singgah ke blog saya.. http://cahayawriter.blogspot.my/