Saturday, April 16, 2011

Keputusan Header Blog Lelaki/Wanita Pilihan [Blog Pilihan Malaysia]

Assalamualaikum….

Selesai sudah MUET tepat pukul 12.30 tengahari tadi. Yeahuuuu!! Alhamdulillah aku tak rasa tertekan sangat kot. Tapi aku tak cakap aku konfiden dapat band 4 or 5??? Hahahahaa Dapat band 3 pon kire bersyukur sangat dah tu. Kalau dapat bawah dari band 3 aku rasa macam nak ambik balik je MUET…

Ouhhh ye, aku balik aje, bukak blog… sekali aku nampak ade komen dari Auni Hanis yang bagitahu aku dapat top 3 dalam Header Pilihan… sila rujuk ENTRY INI .

 

keputusan

 

Haaaa tu diaaa keputusan dah keluar lah!! Aku boleh pulak lupa yang undian ditutup pukul 11 malam, 15 April hari tu. Huahuahuaaa.. Sabor je la yep! Dan aku betul-betul tak sangka yang aku terpilih dalam kalangan TOP 3 tuuuu!

Terima kasih tidak terhingga kepada semua yang mengundi. Love you all!! Nahh kiss satu sorang! Mmuahh! Mmuahh! Hahahaaa~

Ohh ye tahniah jugak kat CIK ABANG KUAT KENTUT sebab menang nombor 1 dalam Header Blog Lelaki Pilihan. Hek hek hek~

 

 

 

 

 

sign NISA

31 comments :

SiBudakKurus said...

http://kay-akam.blogspot.com/2011/04/mrright-curang-dengan-fatin-liyana.html

jom terjah sini..ada saingan Nisa Kay with FL

ijam ismail said...

tahniah!
=)

ijam ismail said...

tahniah!
=)

Syuhada Elmi. said...

Tahniahhhhhh!

Admiral Hafiz said...

Tahniah Nisa!!!



Entry Terkini: Entry khas kepada calon-calon isteri...

HAJAR hasan said...

tahniah kak nisa. nombor 2 cukup hebat lah tu. hee~

♥ moy ♥ said...

congrate!

Izyan Masri said...

WAAAH.CONGRATS YE.CONGRATS2 ;D

EYQASARA said...

tahniah.. mmg cntik pun header u.. ;)

Wani said...

yeayyy ! wani undi ;)) tahniah ye !

KAMIHIDUP said...

nice vlog. :)

mysara said...

congratz nisa..:)

A I N A said...

wahhh ! :D

CikHaniBhulat said...

congrate yew dear...anyway, header u mmg cantik n simple but nice...

faa rosli sulaiman said...

done jugak muet...lega!

kAmi dAn mEreKa!! said...

memang patot menang pon nisa, header lawa! =)

qucachahir said...

tahniah nisa..saya vote kamu taw.. ;)

FizaFizz said...

tahniah! ur header mmg cntik! mmg patut menang pun! hehe :)

Nasuha Suhada said...

tahniah nisa. kamu cantik. 1st time kot komen sini. hee~

btw, sila la jengah yer ^^
http://cuacuada.blogspot.com/2011/04/tips-mengatasi-kekecewaan.html

Ujang9897 said...

tahniah kak...

derm....kuat kentut katanya...grrrr

Youq Al-Yahaya said...

utk MUET... nisa kena pastikan jgn dpt Band 2 lak~

nnt susah lak nak sambung master~

twinkle twinkle said...

tahniah kak nisa

cikmima said...

salam ziarah
meyh join giveaway mima||
http://rosmimarazak.blogspot.com/2011/04/hye-semua-okay-kali-nie-mima-pulak-nak.html

Ujang9897 said...

kau pun kuat kentut...grr

aza said...

tahniah...mmg header cntik...cntik orgnya...
cmna muet??ok

mynameismy said...

tahniah!!!

Amirrah Zawani said...

wahh tahniah nisa :)

MissVanilla said...

u punya header lawa.... mestilah kena menang!! vote for kak nisa...

Diya Edhayaa said...

congrates ea nisa.. ;)

teciq said...

wah......tahniah2!!! :)

shah-kayrul said...

tahniah nisa