Saturday, April 16, 2011

Keputusan Header Blog Lelaki/Wanita Pilihan [Blog Pilihan Malaysia]

Assalamualaikum….

Selesai sudah MUET tepat pukul 12.30 tengahari tadi. Yeahuuuu!! Alhamdulillah aku tak rasa tertekan sangat kot. Tapi aku tak cakap aku konfiden dapat band 4 or 5??? Hahahahaa Dapat band 3 pon kire bersyukur sangat dah tu. Kalau dapat bawah dari band 3 aku rasa macam nak ambik balik je MUET…

Ouhhh ye, aku balik aje, bukak blog… sekali aku nampak ade komen dari Auni Hanis yang bagitahu aku dapat top 3 dalam Header Pilihan… sila rujuk ENTRY INI .

 

keputusan

 

Haaaa tu diaaa keputusan dah keluar lah!! Aku boleh pulak lupa yang undian ditutup pukul 11 malam, 15 April hari tu. Huahuahuaaa.. Sabor je la yep! Dan aku betul-betul tak sangka yang aku terpilih dalam kalangan TOP 3 tuuuu!

Terima kasih tidak terhingga kepada semua yang mengundi. Love you all!! Nahh kiss satu sorang! Mmuahh! Mmuahh! Hahahaaa~

Ohh ye tahniah jugak kat CIK ABANG KUAT KENTUT sebab menang nombor 1 dalam Header Blog Lelaki Pilihan. Hek hek hek~

 

 

 

 

 

sign NISA


31 comments:

  1. http://kay-akam.blogspot.com/2011/04/mrright-curang-dengan-fatin-liyana.html

    jom terjah sini..ada saingan Nisa Kay with FL

    ReplyDelete
  2. tahniah kak nisa. nombor 2 cukup hebat lah tu. hee~

    ReplyDelete
  3. tahniah.. mmg cntik pun header u.. ;)

    ReplyDelete
  4. yeayyy ! wani undi ;)) tahniah ye !

    ReplyDelete
  5. congrate yew dear...anyway, header u mmg cantik n simple but nice...

    ReplyDelete
  6. memang patot menang pon nisa, header lawa! =)

    ReplyDelete
  7. tahniah nisa..saya vote kamu taw.. ;)

    ReplyDelete
  8. tahniah! ur header mmg cntik! mmg patut menang pun! hehe :)

    ReplyDelete
  9. tahniah nisa. kamu cantik. 1st time kot komen sini. hee~

    btw, sila la jengah yer ^^
    http://cuacuada.blogspot.com/2011/04/tips-mengatasi-kekecewaan.html

    ReplyDelete
  10. tahniah kak...

    derm....kuat kentut katanya...grrrr

    ReplyDelete
  11. utk MUET... nisa kena pastikan jgn dpt Band 2 lak~

    nnt susah lak nak sambung master~

    ReplyDelete
  12. salam ziarah
    meyh join giveaway mima||
    http://rosmimarazak.blogspot.com/2011/04/hye-semua-okay-kali-nie-mima-pulak-nak.html

    ReplyDelete
  13. tahniah...mmg header cntik...cntik orgnya...
    cmna muet??ok

    ReplyDelete
  14. u punya header lawa.... mestilah kena menang!! vote for kak nisa...

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay