Saturday, February 26, 2011

Empat Budak Hitam Serbu Uptown Bila Kelaparan

 

cats

Bila kebulur, macam ni lah gayanya… Char kuey tiow kegemaran di Uptown Shah Alam menjadi pilihan kalbu. Fuiyohh fuiyohh kalau boleh nak balun semua.. Huuu tapi angan-angan semata-mata.. Tangki perut aku yang cinonet ini sama sekali tidak membenarkan aku untuk menyumbat semua makanan di atas. HUHUUUU~

 

IMG_0929

Yeahhh dua budak hitam pertama. Yang bercermin mata tebal ala nenek kebayan yakni bernama Nisa. Fuhhh itulah manusia yang berperut kecik. Lantas perut keciknye itu menyebabkan beliau terpaksa memendam perasaan untuk makan banyak-banyak.

Budak hitam kedua berbaju putih. Beliau sangat suka jus tembikai. Kata beliau dengan jus buah-buahan kulit beliau mampu menjadi putih melepak bak Julia Ziegler, halus mulus seperti Lisa Surihani dan tampan seperti Fahrin Ahmad! Erkkk~

 

IMG_0975

Budak hitam nombor tiga, berbaju hitam juga. Buat buat pandang tempat lain bila lensa dihalakan tepat kepadanya. Konon-konon muke innocentm yakni taktik untuk mengelak daripada membayar bil makanan.

Budak hitam baju kotak kotak. Buat muka cool, padahal menahan untuk melepaskan sendawa yang berukuran 8.8 skala Richter. Yakni jika beliau melepaskan sendawa tersebut, berterbangan lah segala kerusi meja di kawasan sekitar.

 

IMG_1140Tiba-tiba… PUTRAJAYA?????? Kau biar betul? Woi budak budak hitam jangan buat keje gila oke.

 

IMG_1167Oke ini band baru. Nama band ni… THE JANTANS JEJANTAS.

 

 

Oke babai. Peace.


19 comments:

  1. apekedahal tagline baju itam si budak itam berbaju itam tu sgt cool!! ghaha

    ReplyDelete
  2. nisa cantek laaaa in spec itam tu :)

    ReplyDelete
  3. hahha naseb baek perot kecik kan..kalau tak, mesti makanan tu habis kne bedal..

    ReplyDelete
  4. @miss aisya

    ahahaha
    budak bertiga tu yg tolong habiskan :P

    ReplyDelete
  5. ramai bodyguard dia ....hahaha

    ReplyDelete
  6. @comell jep bebudak hitam..hehe :)

    ReplyDelete
  7. hahaa...plg kelakar gmbr akhir. the jantans jejantas tu...

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay