Saturday, February 26, 2011

Empat Budak Hitam Serbu Uptown Bila Kelaparan

 

cats

Bila kebulur, macam ni lah gayanya… Char kuey tiow kegemaran di Uptown Shah Alam menjadi pilihan kalbu. Fuiyohh fuiyohh kalau boleh nak balun semua.. Huuu tapi angan-angan semata-mata.. Tangki perut aku yang cinonet ini sama sekali tidak membenarkan aku untuk menyumbat semua makanan di atas. HUHUUUU~

 

IMG_0929

Yeahhh dua budak hitam pertama. Yang bercermin mata tebal ala nenek kebayan yakni bernama Nisa. Fuhhh itulah manusia yang berperut kecik. Lantas perut keciknye itu menyebabkan beliau terpaksa memendam perasaan untuk makan banyak-banyak.

Budak hitam kedua berbaju putih. Beliau sangat suka jus tembikai. Kata beliau dengan jus buah-buahan kulit beliau mampu menjadi putih melepak bak Julia Ziegler, halus mulus seperti Lisa Surihani dan tampan seperti Fahrin Ahmad! Erkkk~

 

IMG_0975

Budak hitam nombor tiga, berbaju hitam juga. Buat buat pandang tempat lain bila lensa dihalakan tepat kepadanya. Konon-konon muke innocentm yakni taktik untuk mengelak daripada membayar bil makanan.

Budak hitam baju kotak kotak. Buat muka cool, padahal menahan untuk melepaskan sendawa yang berukuran 8.8 skala Richter. Yakni jika beliau melepaskan sendawa tersebut, berterbangan lah segala kerusi meja di kawasan sekitar.

 

IMG_1140Tiba-tiba… PUTRAJAYA?????? Kau biar betul? Woi budak budak hitam jangan buat keje gila oke.

 

IMG_1167Oke ini band baru. Nama band ni… THE JANTANS JEJANTAS.

 

 

Oke babai. Peace.

19 comments :

twinkle twinkle said...

waa besnye jd org shah alm :D

Pijisketch said...

apekedahal tagline baju itam si budak itam berbaju itam tu sgt cool!! ghaha

Fika Rozaidi said...

nisa cantek laaaa in spec itam tu :)

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@twinkle twinkle

hehehe
nisa bukan orang shah alam...

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Pijisketch

ouhhh baru prsn la..
ahahahaha

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Fika Rozaidi

spec hitam?
errr mane?

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Fika Rozaidi

spec hitam?
errr mane?

Syafiq Rosli said...

huhu..malu jap

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Syafiq Rosli

alolooo nape?

miss aisya said...

hahha naseb baek perot kecik kan..kalau tak, mesti makanan tu habis kne bedal..

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@miss aisya

ahahaha
budak bertiga tu yg tolong habiskan :P

nad.Drabell said...

ramai bodyguard dia ....hahaha

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@nad.Drabell

ahaha
mane ade :P

wan farah said...

bestnyer bertangki kecik..heheee

jaa64 said...

@comell jep bebudak hitam..hehe :)

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@wan farah


huuuuu
teringin gak makan byk2
=.=

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@jaa64

ahahaha :D

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

hahaa...plg kelakar gmbr akhir. the jantans jejantas tu...

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Syarifah Nornazrah Al Yahya

ahhahaha
kenapa lakk kelakar :P