Tuesday, February 15, 2011

Day 30 - A picture of someone you miss

 

  • This is my little brother. Gambar ni di ambil masa aku di terminal bas Temerloh, habis cuti raya cina yang lepas.
  • Aku rindu nak pelok ciom beliau.. Tapi malangnya masa aku bercuti hari tu, beliau kena chicken pox! So tak boleh laa nak peluk cium :(
  • Takpe takpe.. nanti aku balik tahu lah nasib kau si demok! Hahaaa~

 

 

P/S : Like them. Very much!


9 comments:

  1. wow.. comey adek nisa:) btw, sian die kene chiken pox.. papepon. peluk cium die untuk nuru juge boley? heheheh,..

    ReplyDelete
  2. hug die untuk nuru juge tau ehhehe.. comey adek nisa tu :) sori laa td lupe nk sign in ngeee~

    ReplyDelete
  3. huhuhu. . saya pun rindukan adik saya gak..hehe

    ReplyDelete
  4. sama la adek kita nisa,
    baru kena chicken pox.
    dia pun demok mcm adek nisa.
    saya panggil dia nenas bergerak hehe

    ReplyDelete
  5. @nisya salihin

    haaa??
    nenas bergerak??
    comel nyee namaaa :D

    ReplyDelete
  6. a'aa...
    kulit yg kena campak
    kan keruping2 mcm
    nenas yg dah kupas kulit dia
    hehehe
    bagus la nisa ni...
    xpenah miss balas komen readers.
    good2!!

    ReplyDelete
  7. @nisya salihin

    ouhhhh begitu lak yeh...
    ehhehe
    biasa2 aje :)

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay