Tuesday, February 15, 2011

Day 30 - A picture of someone you miss

 

  • This is my little brother. Gambar ni di ambil masa aku di terminal bas Temerloh, habis cuti raya cina yang lepas.
  • Aku rindu nak pelok ciom beliau.. Tapi malangnya masa aku bercuti hari tu, beliau kena chicken pox! So tak boleh laa nak peluk cium :(
  • Takpe takpe.. nanti aku balik tahu lah nasib kau si demok! Hahaaa~

 

 

P/S : Like them. Very much!

9 comments :

.nuruashia. said...

wow.. comey adek nisa:) btw, sian die kene chiken pox.. papepon. peluk cium die untuk nuru juge boley? heheheh,..

.nuruashia. said...

hug die untuk nuru juge tau ehhehe.. comey adek nisa tu :) sori laa td lupe nk sign in ngeee~

ria said...

huhuhu. . saya pun rindukan adik saya gak..hehe

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@.nuruashia.

hehhee
thanks!!!

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@ria

ehhehe
adik ria umur bape?

nisya salihin said...

sama la adek kita nisa,
baru kena chicken pox.
dia pun demok mcm adek nisa.
saya panggil dia nenas bergerak hehe

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@nisya salihin

haaa??
nenas bergerak??
comel nyee namaaa :D

nisya salihin said...

a'aa...
kulit yg kena campak
kan keruping2 mcm
nenas yg dah kupas kulit dia
hehehe
bagus la nisa ni...
xpenah miss balas komen readers.
good2!!

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@nisya salihin

ouhhhh begitu lak yeh...
ehhehe
biasa2 aje :)