Tuesday, February 8, 2011

Day 25 - A picture of your favorite day





  • ONE of my favourite day.... Hari ini berlangsung lama dulu... Semasa aku semester satu.
  • Padanlah dalam gambar pun masih memakai tudung bawal. Muka innocent abes tak? Hohohooo
  • Innocent tak muke aku??? Nahhhhh sempena Persembahan Teater Purbawara Sultan Mahmud, aku telah diamanahkan untuk menjadi pengacara majlis.
  • Fuhhh!!! Dup dap dup dap jantung ni tak payah cakap la kan... Umur baru nak masuk 18 tahun masa tu kan. Muda remaja gitewww, masih baru, so takut takut tu sure ade lah kan.
  • Elok-elok muka aku masa tu jarang mekap bagai, sekali kena tempek dengan mekap macam kena lumur tepung gomak dah gamaknya!
  • Tengok tuuuuuuu mak aih blusher takleh merah lagi ke??? Berkilat lak tuhh.. sumpah masa tu aku yang photogediks ni pon leh lak malu malu bila disuruh bergambar!
  • Hahaaa tapi, memang hari itu adalah antara hari kegemaran aku!! Yeahhhh satu langkah besar untuk masa depan aku, cewahhh.. Yelah.. baru semester satu, dah dapat peluang besar macam ni...
  • I really really appreciate it! Alhamdulillah...... :)



P/S : Rindu nak join teater. Bye bye.

40 comments:

  1. teater pertama yuyu join, jadi anak tiri jahat T_T

    ReplyDelete
  2. alolololo tomei nye awak hee :D

    ReplyDelete
  3. so sweet la..dh mcm gadis melayu terakhir...wah gituuu

    ReplyDelete
  4. tudung bawal mmg terbaik..
    tudung laen xleh fight lgsg..

    -org RTM-

    ReplyDelete
  5. penah join teater gak.. tapi dalam bi.. hehe

    ReplyDelete
  6. comel je pakai tudung bawal tu. alahai si ikan bawal.hihi..nisa..nak pinjam header nak boh dalam entri boleh??nak j0in contest abg kamu tue :) *wink*wink*..nanti org bg link ek :)

    ReplyDelete
  7. eh2..tadi lupa bagi link.. ni link yg pinjam header nisa tuh :)

    http://aida4eva.blogspot.com/2011/02/mini-contest-gulai-tempoyak-ikan-patin.html

    ReplyDelete
  8. alololo comelnye diaaaa :D
    sweet je pakai tudung bawal en

    ReplyDelete
  9. masuk teater masa sekolah dulu.. saya pun rindu jugak zaman teater. heee

    ReplyDelete
  10. kak nisa, nape x ajak.....waaa..rmh kt sg buloh jer....

    ReplyDelete
  11. kak nisaa join teater jugak? best kan? alhamdulillah lah kalau peluang dr awal muncul. the first step to move on then:)

    ReplyDelete
  12. @MIMIE AIZA

    waaa awk pon terlibat dlm teater..
    ehhehe
    teater best kannn :D

    ReplyDelete
  13. nk join....
    meh tgk blog sy yg x seberape nih....

    http://mhs-kaizen.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. join belakon...
    wahahaha....
    nk jdi pokok jer....
    dok diam2 kt tepi....

    ReplyDelete
  15. weee....
    sayang akak.....

    p/s : cpt prove sy kt fb.....heheheh

    ReplyDelete
  16. yela....
    akak...akak shantek....
    nk jdi adek boley...

    ReplyDelete
  17. @kaizen


    ahahaha
    adik2 kat umh yg ramai tu pon x terlayan. ehehhee

    ReplyDelete
  18. xper....
    adek nih de dok jauh2...
    x kco slalu2....
    kco pon kt fb n blog jer....
    wahahaha

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay