Tuesday, February 8, 2011

Day 25 - A picture of your favorite day





  • ONE of my favourite day.... Hari ini berlangsung lama dulu... Semasa aku semester satu.
  • Padanlah dalam gambar pun masih memakai tudung bawal. Muka innocent abes tak? Hohohooo
  • Innocent tak muke aku??? Nahhhhh sempena Persembahan Teater Purbawara Sultan Mahmud, aku telah diamanahkan untuk menjadi pengacara majlis.
  • Fuhhh!!! Dup dap dup dap jantung ni tak payah cakap la kan... Umur baru nak masuk 18 tahun masa tu kan. Muda remaja gitewww, masih baru, so takut takut tu sure ade lah kan.
  • Elok-elok muka aku masa tu jarang mekap bagai, sekali kena tempek dengan mekap macam kena lumur tepung gomak dah gamaknya!
  • Tengok tuuuuuuu mak aih blusher takleh merah lagi ke??? Berkilat lak tuhh.. sumpah masa tu aku yang photogediks ni pon leh lak malu malu bila disuruh bergambar!
  • Hahaaa tapi, memang hari itu adalah antara hari kegemaran aku!! Yeahhhh satu langkah besar untuk masa depan aku, cewahhh.. Yelah.. baru semester satu, dah dapat peluang besar macam ni...
  • I really really appreciate it! Alhamdulillah...... :)



P/S : Rindu nak join teater. Bye bye.

40 comments :

y u y u Z u l a i k h a said...

teater pertama yuyu join, jadi anak tiri jahat T_T

KyêrulL said...

alolololo tomei nye awak hee :D

Syafiq Rosli said...

sweet girl..:)

~Kirin Selama Perak~ said...

Innocentnya,NK zaman dolu-dolu
:P

d_LA said...

so sweet la..dh mcm gadis melayu terakhir...wah gituuu

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@y u y u Z u l a i k h a


whoaaaaaa watak berat tuh! hahahaa~

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@KyêrulL

ahahha biasa2 aje ^,^

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Syafiq Rosli

tenkiuuu SR :D

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@~Kirin Selama Perak~

ahahahha
dulu innocent.. skrg??
jahat ke?
hahahaa

Wawan said...

alahai sopan santunnya....

Anonymous said...

tudung bawal mmg terbaik..
tudung laen xleh fight lgsg..

-org RTM-

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@d_LA

ahahahaha
thanks!
:)

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Wawan

thankss :)

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Anonymous

ehhehe
dah lama x pakai neh =.=

yad'z said...

penah join teater gak.. tapi dalam bi.. hehe

aida4eva said...

comel je pakai tudung bawal tu. alahai si ikan bawal.hihi..nisa..nak pinjam header nak boh dalam entri boleh??nak j0in contest abg kamu tue :) *wink*wink*..nanti org bg link ek :)

aida4eva said...

eh2..tadi lupa bagi link.. ni link yg pinjam header nisa tuh :)

http://aida4eva.blogspot.com/2011/02/mini-contest-gulai-tempoyak-ikan-patin.html

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@yad'z

heheh sama la :)

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@aida4eva

ehehhe oke2 :D

Fika Rozaidi said...

alololo comelnye diaaaa :D
sweet je pakai tudung bawal en

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Fika Rozaidi

hehe
thankss :D

MIMIE AIZA said...

masuk teater masa sekolah dulu.. saya pun rindu jugak zaman teater. heee

kaizen said...

kak nisa, nape x ajak.....waaa..rmh kt sg buloh jer....

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kak nisaa join teater jugak? best kan? alhamdulillah lah kalau peluang dr awal muncul. the first step to move on then:)

fahrin ahmad said...

comel plok budak ni aku tgk

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@MIMIE AIZA

waaa awk pon terlibat dlm teater..
ehhehe
teater best kannn :D

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@kaizen

huhu alolooo xtahu la dik.. huhu~

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@FIFIEY LYCHEE MARATION

ehhehe
yup2
:D

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@fahrin ahmad

ahahaha
nickname fahrin ahmad xleh blah :P

kaizen said...

nk join....
meh tgk blog sy yg x seberape nih....

http://mhs-kaizen.blogspot.com

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@kaizen

join ape tu ye....

kaizen said...

join belakon...
wahahaha....
nk jdi pokok jer....
dok diam2 kt tepi....

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@kaizen

ahahahaha
pon boleyyyy :D

kaizen said...

weee....
sayang akak.....

p/s : cpt prove sy kt fb.....heheheh

creativeheart said...

lawaaaa......

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@kaizen

haaaaaaa
sy akak?
ahahaha
thanks ^,^

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@creativeheart


ahahaha
thanksss :D

kaizen said...

yela....
akak...akak shantek....
nk jdi adek boley...

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@kaizen


ahahaha
adik2 kat umh yg ramai tu pon x terlayan. ehehhee

kaizen said...

xper....
adek nih de dok jauh2...
x kco slalu2....
kco pon kt fb n blog jer....
wahahaha