Monday, February 7, 2011

Day 23 - A picture of your favorite book

Sumber : Google


  • Ya! Novel Harry Potter merupakan buku kegemaran sepanjang zaman, setakat ni lah.
  • Hehehee... tebal macam mana pun aku akan baca secepat yang mungkin! Berusaha menghabiskan dalam masa dua tiga hari.
  • Setiap novel Harry Potter aku dah baca... dan aku sungguh beremosi bila baca..
  • Jangan lah ada sesiapa yang kacau bila aku tengah baca novel Harry Potter, sebab nanti aku akan marah sebab tak menghayati jalan cerita. Hahaaa...





P/S : Aku baca novel Harry Potter dekat perpustakaan sekolah aje.

10 comments:

  1. tak pernah baca harry potter. tp novel dan brown tak pernah miss :)

    ReplyDelete
  2. novel harry potter mmg menarik! filem pon cambest kn..=)

    ReplyDelete
  3. @Dawa

    ouhhh nisa lak x penah baca novel dan brown :)

    ReplyDelete
  4. @Naz

    yupppp kalau filem lak more to action. memang suke lah ^.^

    ReplyDelete
  5. saya da baca! hihi best sgt yg part last nie... siap buka mv nak bg excited terlebih :P

    ReplyDelete
  6. just like movie die jek.. buku kureng sikit.. hohoho.. novel cinta pilihan utama yad'z.. huhuhu

    ReplyDelete
  7. bila tebal, baca lame2 da x faham da jalan citer,, heeee

    ReplyDelete
  8. @inspirasiizra

    ahahaha
    sbb tu xleh diganggu masa baa novel dia..
    kena fokus :P

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay