Monday, February 7, 2011

Day 23 - A picture of your favorite book

Sumber : Google


  • Ya! Novel Harry Potter merupakan buku kegemaran sepanjang zaman, setakat ni lah.
  • Hehehee... tebal macam mana pun aku akan baca secepat yang mungkin! Berusaha menghabiskan dalam masa dua tiga hari.
  • Setiap novel Harry Potter aku dah baca... dan aku sungguh beremosi bila baca..
  • Jangan lah ada sesiapa yang kacau bila aku tengah baca novel Harry Potter, sebab nanti aku akan marah sebab tak menghayati jalan cerita. Hahaaa...





P/S : Aku baca novel Harry Potter dekat perpustakaan sekolah aje.

10 comments :

Dawa said...

tak pernah baca harry potter. tp novel dan brown tak pernah miss :)

Naz said...

novel harry potter mmg menarik! filem pon cambest kn..=)

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Dawa

ouhhh nisa lak x penah baca novel dan brown :)

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@Naz

yupppp kalau filem lak more to action. memang suke lah ^.^

yayalya said...

saya da baca! hihi best sgt yg part last nie... siap buka mv nak bg excited terlebih :P

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@yayalya

ahahhaha tu laaa pasal :P

yad'z said...

just like movie die jek.. buku kureng sikit.. hohoho.. novel cinta pilihan utama yad'z.. huhuhu

inspirasiizra said...

bila tebal, baca lame2 da x faham da jalan citer,, heeee

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@yad'z

ehhehe
movie dia pon best gak :D

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@inspirasiizra

ahahaha
sbb tu xleh diganggu masa baa novel dia..
kena fokus :P