Thursday, February 3, 2011

Day 20 - A picture of somewhere you'd love to travel

 

Pic source : Google

  • Oke jom kita bercakap mengenai tempat di dalam Malaysia dulu ye… kalau dah kerja nanti baru target luar negara. Hehee..
  • Negeri yang paling aku ingin pergi dalam Malaysia ialah Sabah negeri di bawah bayu!
  • Sabah kan terkenal dengan tempat peloncongan menarik, pantai dan pulau yang indah.
  • Aku suka rileks kat tepi pantai. Romantik sangat auwww~

 

Nak honeymoon kat pulau. Auwww. Bye bye.


32 comments:

  1. hahaha same ! sabah sabah sabahaaaahahahah , ouh best .

    ReplyDelete
  2. grrr! suka la pulau langkawiii! temoat i! grr!


    (sayang, i buat kontes nnt, i nak u join! i paksa)
    muahaha

    ReplyDelete
  3. @y u y u Z u l a i k h a

    heheh sure laaa join, u x paksa pon nak join jugak!!
    :D

    ReplyDelete
  4. sabah sgt best..alhamdulillah lia dah pernah pergi beberapa kali..=)
    pulau2 die sgt cantik...

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan..

    BW dr SB ni..
    x pernah pegi sabah gak..
    Memang bez klo dpt bercuti dkt pulau..
    klo dapat pegi pulau private lg bez..!! hehehe

    ReplyDelete
  6. target abih belaja ni mmg nak g pulau sipadan pon...hohoh....sipadan...here i come!!!

    ReplyDelete
  7. awww...suka pantai..tenang je teng0k pantai..sabah pun tempat tringin sgt nak g..excited nak g bulan 7 ni dgn tiket promotion airasia..yipiii..

    ReplyDelete
  8. same lah.nak g sabah jugak..sipadan , mabul..syok ye..hehe..

    ReplyDelete
  9. @syafiqsulaiman

    ehhehe tu lah nisa pon x penah lg g sana :P

    ReplyDelete
  10. @mohd zhafri

    ehhehe sama laa.. nak g jalan2 kat sabah :D

    ReplyDelete
  11. jom pg..i study at sabah ni..sempat gak la pegi pulau2 die..so nice..ahakz~~

    ReplyDelete
  12. seyes, pantai ngan pulau dia sangat cantik.. =)

    ReplyDelete
  13. nisa, dtg sabah...bgtau tau. nnt naz bw jalan sekitar sabah :)

    ReplyDelete
  14. sabah memang best!!
    kalo aok nk teringin tersangat mahu pergi sabah,
    g cari uncle bob kat fb..
    nnt koi bg name dy kat fb aok..
    dgn dy leh dpt murah..

    ReplyDelete
  15. @::wan fadhilah::

    hehehee
    kannnn...
    sbb tu teringin nak pegi :D

    ReplyDelete
  16. @faa rosli sulaiman

    heheheh
    insyaAllah... bukan sekarang la.. hehehe
    nnt da habis diploma koi g ar :D

    ReplyDelete
  17. kak nisa,jom2 g sabah.
    ainul ade kat sabah ni.nti kalau dtg,informla,kite escort akak.hehe
    byk gak waterfall kat sabah ni.sume cantik2:)

    ReplyDelete
  18. kak nisa.cuba bce entry ni. about my holz in sbh:)

    http://nurulainulfarhain.blogspot.com/2011/02/holidays-in-sabah-was-cooollll.html

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay