Wednesday, February 16, 2011

CONTEST : Pose Menarik

Aku telah di tag oleh : Syarifah Nornazrah

Klik banner untuk ke blog tuan contest.

Pose menarik?? Aku pandai posing ke? Dengan badan cekeding, ditambah pula dengan gaya tubuh aku yang kaku neh. Aduhhhh pandai posing ke daku?
Meh laa... meh laaa.. aku pertaruhkan gambor ni :


HAHAAA.. Oke dah! Cukup! Jangan gelak meyh... Nisa rasa ni posing yang Nisa ase mesti buat setiap kali shoot untuk Aku, Dia dan DSLR. haha oke tak ade lah selalu... Hehee

Nak tag :






P/S : Smile.

27 comments:

  1. heheh.. comel.. mesti ada pose nak pegang kasut tu ^^

    ReplyDelete
  2. tengok tajuk je.agak yg mesti kak nisa pilih gamba tuh. :)

    ReplyDelete
  3. @APi

    koi tag sbb koi tgk gambor dia pon sume lawa2. heehe~

    ReplyDelete
  4. g.luck girl! jaket dgn kasut mmg lawa! i like! baru pasan upanya kamu nisa..baru jek kemarin buka youtube terjumpa vdeo kamu..haha
    zoey zau yah ska-ska hati

    ReplyDelete
  5. thn ya join contest nih..
    nice wlpun keding mcm Nuralyn nihh..
    sama ja kita ~ huhuk

    ReplyDelete
  6. wahhhhhhh...kasut2 sy suke heels anda itu...malatop!! gud luck ^^

    ReplyDelete
  7. hehe..sampai terangkt kaki..
    good luck Nisa ^_^
    My Recent Post: Mac Makeover - Epis.2

    ReplyDelete
  8. comfirm menang!

    sy congrate siap2 ea?

    CONGRATE!!!;)

    ReplyDelete
  9. waaahh~ i like....tengok..naz dh ckp kan, nisa pndai pose. suka tgk gmbr2 kamu :)

    ReplyDelete
  10. Gud luck Nisa !
    Go Nisa ! Go Nisa ! Go Nisa !

    ReplyDelete
  11. hehehe
    thanks semua yg komen..
    mmuuaahh :D

    ReplyDelete
  12. kak nisa kay comel lahhh ( pengsan sekejap )
    err~ sy baru je dlm dunia blog...
    kalau kak nisa sudi tengok2 lah...boleh bg tunjuk ajar :)
    http://cirasigadiscilik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. pesaing nie . :P

    hehe . gud luck sis ! :)

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay