Saturday, January 22, 2011

Day 8 - A picture of your hero / knight / heroine

 

IMG_6505 wtrLetak gambar ni boleh? Sebab dia SUPERHERO saya :D

  • Ngeeee~ Walau saya dah janji takkan curang dengan Fahrin Ahmad, tapi Faizal Tahir tetap skandal terbaikku.
  • Hahaa~ Ah sudah meroyan jantan ke hape aku ni?
  • Memandangkan saya bukan kaki kartun, so saya tak ada hero / perwira / pahlawan yang dipuja puja…
  • So, FT ialah superhero dia… sebab dia nyanyi lagu Superhero.. dan sebab.. walaupun dia sakit, dia takkan hampakan peminatnya..
  • Teringat pulak aku masa pergi rakaman Konsert Fenomena FT ni… walaupun dia sebenarnya tak sihat, dia tetap jalankan rakaman.. sebab apa? Dia cakap sebab peminat dah tunggu! Ouhhh terharu!
  • Oke I lapppp you lah FT. Walaupun you tak menang AJL hari tu, issokayyyyyy :D Anda tetap juara hatiku. cewahhh!!! ayat mintak penampor jepung sungguh!

Challenge Day 8, done. CLICK HERE to get to know more about the challenge.

 

Superhero. Bye bye.


16 comments:

  1. yeaah,...faizal tahir rock!..iqbal hakimi bin tahir pun rock jugak =P

    ReplyDelete
  2. FT my hero too..

    *err.rasa mcm first time comen cinie..=0

    ReplyDelete
  3. selamat malammmmmm tidurlahhhh ~ hahaha terbaikkk !

    ReplyDelete
  4. @zuk zuhaiza

    ehhehe
    :D
    selamat dtg dear..
    thanks for dropping by :)

    ReplyDelete
  5. @Deeyaudeen Sabri

    ahahha
    abg udeen pon nak jugak jd pejal tahir??
    ehhehee

    ReplyDelete
  6. @..hizamirahim..

    ehehhe
    ouhh so sweet zami!
    ehhehe
    share la gambar mama zami?

    ReplyDelete
  7. alamak
    x ske la FT ni

    camne ni nisa
    taste kita ni mmg slalu berbeza
    huhu

    ReplyDelete
  8. yeah!! faizal tahir terbaeeekkk!!
    nurul pun suka FT gak...150% hati nurul cakap FT patut menang juara lagu hari tu huhu..

    ReplyDelete
  9. hye there! first time jln2 sini... well, menarik la 30 days photo challenge tu... n, i pon suke FT! hehehe

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay