Saturday, January 22, 2011

Day 8 - A picture of your hero / knight / heroine

 

IMG_6505 wtrLetak gambar ni boleh? Sebab dia SUPERHERO saya :D

  • Ngeeee~ Walau saya dah janji takkan curang dengan Fahrin Ahmad, tapi Faizal Tahir tetap skandal terbaikku.
  • Hahaa~ Ah sudah meroyan jantan ke hape aku ni?
  • Memandangkan saya bukan kaki kartun, so saya tak ada hero / perwira / pahlawan yang dipuja puja…
  • So, FT ialah superhero dia… sebab dia nyanyi lagu Superhero.. dan sebab.. walaupun dia sakit, dia takkan hampakan peminatnya..
  • Teringat pulak aku masa pergi rakaman Konsert Fenomena FT ni… walaupun dia sebenarnya tak sihat, dia tetap jalankan rakaman.. sebab apa? Dia cakap sebab peminat dah tunggu! Ouhhh terharu!
  • Oke I lapppp you lah FT. Walaupun you tak menang AJL hari tu, issokayyyyyy :D Anda tetap juara hatiku. cewahhh!!! ayat mintak penampor jepung sungguh!

Challenge Day 8, done. CLICK HERE to get to know more about the challenge.

 

Superhero. Bye bye.

16 comments :

iqbalhakimi said...

yeaah,...faizal tahir rock!..iqbal hakimi bin tahir pun rock jugak =P

zuk zuhaiza said...

FT my hero too..

*err.rasa mcm first time comen cinie..=0

Deeyaudeen Sabri said...

selamat malammmmmm tidurlahhhh ~ hahaha terbaikkk !

..hizamirahim.. said...

heroin saye ialah ibu saye!

;D

Nisa A. said...

@iqbalhakimi

ahahah
anda rock???

Nisa A. said...

@zuk zuhaiza

ehhehe
:D
selamat dtg dear..
thanks for dropping by :)

Nisa A. said...

@Deeyaudeen Sabri

ahahha
abg udeen pon nak jugak jd pejal tahir??
ehhehee

Nisa A. said...

@..hizamirahim..

ehehhe
ouhh so sweet zami!
ehhehe
share la gambar mama zami?

LoLyat Gang said...

alamak
x ske la FT ni

camne ni nisa
taste kita ni mmg slalu berbeza
huhu

Nurul dot..dot..dot... said...

yeah!! faizal tahir terbaeeekkk!!
nurul pun suka FT gak...150% hati nurul cakap FT patut menang juara lagu hari tu huhu..

Nisa A. said...

@LoLyat Gang

ahahha
x dapek nak nolong.

Nisa A. said...

@Nurul dot..dot..dot...

ehheh
xpelah..
bukan rezeki FT

Salhah Suhot said...

hero sayep gak!

Nisa A. said...

@Salhah Suhot

hehhe samaaa
meyh high five skitt :D

echasuzrin said...

hye there! first time jln2 sini... well, menarik la 30 days photo challenge tu... n, i pon suke FT! hehehe

Nisa A. said...

@echasuzrin

heheh waaa really???
thanks :)