Saturday, January 29, 2011

Day 15 - A picture of something you want to do before you die

1179064_mekahSumber : Google

  • Perkara yang ingin saya lakukan sebelum menghembuskan nafas terakhir? Ianya perkara yang besar.
  • Sesungguhnya saya ingin menjejakkan kaki ke Tanah Suci, tentunya bersama-sama ibu bapa tercinta.
  • Ya, saya manusia tidak sempurna. Saya juga tidak terlepas melakukan kesilapan.
  • Jika saya dikurniakan umur yang panjang, saya ingin pergi ke Mekah dan pulang sebagai manusia yang baru :) InsyaAllah…

 

Challenge Day 14, done. CLICK HERE to get to know more about the challenge.

 

 

 

InsyaAllah. Bye bye.


10 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

yuyu pun nak juga.. cuma tak ada duit lagi ^^

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@y u y u Z u l a i k h a

heheh tu lah..
belom rezeki kan..
kalau ade rezeki mmg nak bwk amk ayah...
amin ... :)

..hizamirahim.. said...

amin.
zami pon!!!
XD

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@..hizamirahim..

insyaAllah..
sama2 la kita berdoa ye :)

yad'z said...

mak yad'z dah ajak pegi tahun depan... insya Allah...^^

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@yad'z

wahhhh untung la yadz dpt pegi :D

creativeheart said...

sama lah.... dn harap2 sgt sy menghebus nafas di sana... inginkan taman2 syurga...

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@creativeheart

heheh
saya pun begitu
:)
insyaAllah...

LoLyat Gang said...

semoga tercapai hasrat murni nisa tu

Nisa A [Saya Suka Menaip] said...

@LoLyat Gang

aminnn~

Copyright © Nisa Kay