Thursday, January 20, 2011

CONTEST : Pic Hitam Putih Paling Cool

Sekali lagi, si amoi budak kecik Moy Sam's tu memang suka tag aku contest contest ni. Haha nasib lah contest yang dia tag kat aku sume menarik dan yang aku boleh buat. Hahaa…

 

hitamputih

Contest ini dianjurkan oleh Gadis Bermata Coklat. Nak tahu terma dan syarat contest, sila klik pada banner contest ye.

Heheheee jap aku cari gambor yang konon cool nih. heheh Haa ini dia :

DSC_0642 EDITEDKami tengah bergelak ketawa di tepi tasik. Cool kan? Haha!!

Kalau saya menang RM100, saya nak beli baju dan kasut, baju dan kasut, baju dan kasut!!! Hahahaa~ Oke saya gila baju dan kasut!

 

Saya nak tag :

 

 

Rindu lak company Black n White. Bye bye.


    17 comments:

    1. gudlak dear!!!
      BTW. u ditag untuk another contest!:D

      ReplyDelete
    2. wah , duduk tepi tasik ye :) hee
      u student unisel jugak kan dear ?

      btw ,tengs sebab join ! good luck :)

      ReplyDelete
    3. Salam..
      Waa gmbr lawa...
      Tahniah² shortlisted!!

      ReplyDelete
    4. gud lucks n congrats anda masuk list 25..

      ReplyDelete

    Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

    Copyright © Nisa Kay