Thursday, January 20, 2011

CONTEST : Pic Hitam Putih Paling Cool

Sekali lagi, si amoi budak kecik Moy Sam's tu memang suka tag aku contest contest ni. Haha nasib lah contest yang dia tag kat aku sume menarik dan yang aku boleh buat. Hahaa…

 

hitamputih

Contest ini dianjurkan oleh Gadis Bermata Coklat. Nak tahu terma dan syarat contest, sila klik pada banner contest ye.

Heheheee jap aku cari gambor yang konon cool nih. heheh Haa ini dia :

DSC_0642 EDITEDKami tengah bergelak ketawa di tepi tasik. Cool kan? Haha!!

Kalau saya menang RM100, saya nak beli baju dan kasut, baju dan kasut, baju dan kasut!!! Hahahaa~ Oke saya gila baju dan kasut!

 

Saya nak tag :

 

 

Rindu lak company Black n White. Bye bye.

    17 comments :

    yad'z said...

    wahhh... gojesss... hehehe

    Nisa A. said...

    @yad'z

    thankss
    :D

    misz nOr said...

    gudlak dear!!!
    BTW. u ditag untuk another contest!:D

    noneyloveswhite said...

    wow..suke itam n putih..~!!

    Nisa A. said...

    @misz nOr

    thanks dear :)

    Nisa A. said...

    @noneyloveswhite

    hehe suka jugak :D

    ..hizamirahim.. said...

    haha.
    lawo2.
    XD

    Nisa A. said...

    @..hizamirahim..

    thankss
    :D

    dyra said...

    eh2 join jgk

    Nisa A. said...

    @dyra

    hehe
    :)

    creativeheart said...

    g.luck ye...

    Nisa A. said...

    @creativeheart

    thankss
    :D

    siti fatimah said...

    wah , duduk tepi tasik ye :) hee
    u student unisel jugak kan dear ?

    btw ,tengs sebab join ! good luck :)

    Nisa A. said...

    @siti fatimah

    heheh
    yup..
    thanks :)

    EB said...

    Salam..
    Waa gmbr lawa...
    Tahniah² shortlisted!!

    erinn kechiik said...

    gud lucks n congrats anda masuk list 25..

    Tasha said...

    cantik juga gmbar ni ek