Tuesday, January 25, 2011

CONTEST : Money Guess

  • Waaaaaa Creativeheart buat contest lagi laaa… Sapa mau duit??? Sapa mau duit???? Sapa mau diet????
  • Ehhh salah pulak.. Hehehee jom menang duit (saja je bold kan haha) sapa tak nak kan kan kan???

saKlik banner untuk baca terma dan syarat contest. Tarikh tutup contest adalah pada 15 FEBRUARI 2011.

 

Haaa sekarang dah siap baca syarat syarat??? Haaa jommm kita teka duit kat dalam gambor ni bape hengget yehhh…

 

DSC_0001

  • ERRRKKKK… agak juling daku di situ yeh.. Hahhahaaa gambar ni dah di edit kasi nampak tindih tindih..
  • Haiyahhh sape hebat nih sure laaa dapat teka jumlah yang tepat!
  • Haaa tak kire, aku nak cuba jugak! Ahaksss…~
  • Oke.. jawapan daku… RM177.80
  • Haaaa ade yang nak tiru ke?? Lupakanlah hasrat. Hahahhahaaa!!!
  • Oke sekarang nak tag : HIZAMI RAHIM. Zamiiiii…. ooo… Zamiiii… jomlaaa menang duit.. ahahha!!

 

 

Duit duit di mana kau duit. Hehehehee… Bye bye.