Friday, January 14, 2011

BLOGGER GEGARKAN ‘U’

Wahhh jom join segmen abang Ben Ashaari. Kali ni segmen ada kena mengena dengan pelajar pelajar IPTA/IPTS.

 

h4

1. Belajar mana? Jurusan? Tahun?

  • Nisa kini sedang belajar di Universiti Industri Selangor (UNISEL), kampus Seksyen 7 Shah Alam.
  • Nisa ambil jurusan Komunikasi dan Media, atau nama glemer nye MassComm.
  • Nisa dah nak masuk tahun ketiga agaknye. Hehehee.. lagi dua semester aje nak habiskan diploma.. InsyaAllah…

 

2. Asal mana? Umur?

  • Jauh dari pantai timur, tempat asal Nisa ialah Temerloh, Pahang.
  • Nisa sekarang umur 19 tahun. Hik hikkk… Oppss..!!! bulan Jun ni dah nak masuk 20 tahun.

 

3. Kenapa amik jurusan itu ?

  • Nisa amik jurusan ni sebab Nisa memang minat dengan bidang banyak cakap ni.
  • Ooppss! Maksud Nisa, bidang yang memerlukan kita tampil depan orang ramai.
  • Bagi Nisa jugak, bidang Komunikasi & Media juga memerlukan orang orang yang berani untuk berhadapan dengan orang ramai dan menjadi orang yang menyampaikan maklumat kepada mereka.
  • Kalau tak ada orang yang nak sampaikan maklumat, maka tak wujudlah pembaca berita, wartawan dan lain lain.. tak gitu???

 

4. Cita – cita . . .

  • Pada asalnya Nisa menyimpan angan angan nak jadi pensyarah. Hehehee..
  • Namun selepas mendalami bidang ni, Nisa mula menanam minat untuk bekerja dalam bidang broadcasting.
  • Nisa berangan nak jadi pengacara. Hek hek hekkk ooppss layak ke? Doa doakan ye..
  • Manakala Public Relations pulak merupakan second option Nisa.

Picture2074

Hehehee oke siappppp !!!

 

 

UNISEL kau lah sinar bestari. Hehee.. Bye bye.


32 comments:

  1. nak komen gmbar dulu la. comel! heehe

    woah, da 20. tapi still nampak baby face. hehe..

    ReplyDelete
  2. lambat nisa join... hehehe...
    wah.. lau nisa jadik pensyarah, mesti tak ngantuk student dapat lecturer cun cam ni .. hehhee

    ReplyDelete
  3. nice lah nisa :) like it ! suke tengok nisa pose . so sweet ! macam org nye kan . hehe .

    btw m singgah lah yda punye belog jugakk :)

    http://sweetchololatte.blogspot.com/2011/01/segmen-blogger-gegarkan-u.html

    hehe .
    sangatt syokk bace belog nisa ! nak jadi macam nisa jugakk . roleMODEL ! :D

    ReplyDelete
  4. NIsa..rasenye u mmg akn jd pngcra suatu ari nnt
    hehe..ade bakat !!!

    moge2 mkbol la ye..amiin ;)



    p/s : Persahabatan Itu Pemanis Hidup

    ReplyDelete
  5. singgah sini. all da best k. dari tg malim singgah sini..hihi

    ReplyDelete
  6. kalau dak poly ley join ke?uhuhhh..

    ReplyDelete
  7. @Pinky Pixie

    hahaha thankss :D
    ape lak baby face??? tu mekap semata2 ..

    ReplyDelete
  8. @yad'z

    hehe tulah.. lambat..
    baru ni dpt on9.. huhuu~
    haha nnt nisa jd pensyarah byk bebel aje :P

    ReplyDelete
  9. wah! budak Unisel la... sme la kite... hehe. tp sy kt bestari jaya... :)

    ReplyDelete
  10. @sayangku

    ouhh really??? hehehe~
    u amik cos ape?

    ReplyDelete
  11. singgah sini ye,,jom singgah belog sy.

    ReplyDelete
  12. wah. nisa pn lahir bulan jun? huhu. same la..

    ReplyDelete
  13. @sab

    waaa sama???
    hehe sab lahir bpe hari bulan?

    ReplyDelete
  14. Wah,nak jadi pengacara erk...anyway Salam singgah dr UPSI..:))

    ReplyDelete
  15. salam ziarah dari blog ben :)

    semoga berjaya dalam bidang yang diceburi...belajar rajin2 ok (^_^)


    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

    ReplyDelete
  16. @Azrul Hisham

    salam perkenalan..
    thanks a lot for dropping by :D

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay