Sunday, December 12, 2010

Terima Kasih Budak Lelaki!!

  • hari ni belogwalking lagi dan lagi.. what a sunny day.. so nak buat ape je dalam cuaca yang panas??
  • Ouhh aku tidak tinggal di kawasan pantai atau air terjun tak pun ada kolam renang di tepi halaman rumah..
  • kalau tak dah lama dah aku buat aksi kuak lentang, kuak rama rama dan kuak itik.. errkkkk???
  • oke oke..
  • hari ni macam biasa, aku singgah kat Budak Lelaki Sebelah Pintu, setiap kali entry mesti aku nak pergi tayang muke comel kat sana. 
  • eh eh ini bukan entry mengorat. hehehee


KLIK untuk tumbesaran gambar dengan lebih padu.

  • hek hek hekkkk.. oke ini gelak gedik sudah mariiiii.....
  • maknanya gadis yang suka menaip ini sedang tersengih sengih sambil menatap skrin lappy
  • pada skrin lappy pula terpapar page budak lelaki sebelah pintu.. hik hik hikk~ malu makkkk~
  • terima kasihhhhh dekat Hizami a.k.a. Budak Lelaki Sebelah Pintu (kejap aku tengok kat sebelah pintu rumah aku ade tak beliau nihh?? hehe)
  • rasa nak nangesh keterharuan pon ade jugakkk., hek hek hekkk ini memang entry mengada ngada. heheh Budak Lelaki jangan muntah ye. hehehe

Oke terima kasih dan bye bye.



P/s : apakah kiranya Budak Lelaki Sebelah Pintu sudi bertemu Gadis Yang Suka Menaip ini?? hek hek hekkk :P

Yang kiri tu, Budak Lelaki, yang kanan tu Gadis Suka Menaip. hahaha sorry ye Budak Lelaki, Nisa cilok dari Fesbukk gambar hang nih :P

19 comments:

  1. @mRa

    sesuai???
    haaaaaaaaaaaaa ni menyimpang dah ni dik oiii.. hehehhee

    ReplyDelete
  2. haha.
    sanggup dtg komen ni.
    ngeee.
    XB
    lawo gambo last tu.

    ReplyDelete
  3. @..hizamirahim..

    hehe malu maluuuu~

    tenkiu ye zami. hehe
    gambor last???
    ececehhhh blushing nihhh (takde sebab kukuh)

    ahhahahaa!!

    ReplyDelete
  4. @wawa

    haha sweet??? mane lak yg sweet nye? hehe~

    ReplyDelete
  5. OMG !!! cikgu hizami !! HAHA . sweet la sis :)

    ReplyDelete
  6. @Farah Rossie

    hehe
    segan lak kite.
    entry ni khas untuk berterima kasih kat zami..
    tu aje :P

    ReplyDelete
  7. lalalaa~ tak nak dengar . tak nak dengar . WAKAKAKA~ . Eh ! tak bukak fb ke sis?

    ReplyDelete
  8. @Farah Rossie

    weee.. nakal ye kamoo :P
    bukak je fb, kat fan page saya suka menaip tuh. nape?

    ReplyDelete
  9. Yang lagi satu tuh ? Yang nisa kay .

    ReplyDelete
  10. @Farah Rossie

    ouhh yg tu x bape lah dik. hehe
    fb yg tu private, byk kawan2 kampus and family aje.
    so layan fan page aje. hehe

    ReplyDelete
  11. ouh okay ! . btw,nice shawl and DSLR !! .. blink blink ! haha .

    ReplyDelete
  12. my pleasure . meh ar usha blog kite . *ceh promot =P *
    http://farranadyra.blogspot.com/

    hehe =)

    ReplyDelete
  13. @Farah Rossie

    hehe insyaAllah nnt nisa jenguk ke sana pula :)

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay