Sunday, December 12, 2010

Terima Kasih Budak Lelaki!!

  • hari ni belogwalking lagi dan lagi.. what a sunny day.. so nak buat ape je dalam cuaca yang panas??
  • Ouhh aku tidak tinggal di kawasan pantai atau air terjun tak pun ada kolam renang di tepi halaman rumah..
  • kalau tak dah lama dah aku buat aksi kuak lentang, kuak rama rama dan kuak itik.. errkkkk???
  • oke oke..
  • hari ni macam biasa, aku singgah kat Budak Lelaki Sebelah Pintu, setiap kali entry mesti aku nak pergi tayang muke comel kat sana. 
  • eh eh ini bukan entry mengorat. hehehee


KLIK untuk tumbesaran gambar dengan lebih padu.

  • hek hek hekkkk.. oke ini gelak gedik sudah mariiiii.....
  • maknanya gadis yang suka menaip ini sedang tersengih sengih sambil menatap skrin lappy
  • pada skrin lappy pula terpapar page budak lelaki sebelah pintu.. hik hik hikk~ malu makkkk~
  • terima kasihhhhh dekat Hizami a.k.a. Budak Lelaki Sebelah Pintu (kejap aku tengok kat sebelah pintu rumah aku ade tak beliau nihh?? hehe)
  • rasa nak nangesh keterharuan pon ade jugakkk., hek hek hekkk ini memang entry mengada ngada. heheh Budak Lelaki jangan muntah ye. hehehe

Oke terima kasih dan bye bye.



P/s : apakah kiranya Budak Lelaki Sebelah Pintu sudi bertemu Gadis Yang Suka Menaip ini?? hek hek hekkk :P

Yang kiri tu, Budak Lelaki, yang kanan tu Gadis Suka Menaip. hahaha sorry ye Budak Lelaki, Nisa cilok dari Fesbukk gambar hang nih :P

19 comments :

mRa said...

cam sesuai aje, sweeet :)

Nisa A. said...

@mRa

sesuai???
haaaaaaaaaaaaa ni menyimpang dah ni dik oiii.. hehehhee

..hizamirahim.. said...

haha.
sanggup dtg komen ni.
ngeee.
XB
lawo gambo last tu.

wawa said...

alaa.... sweeettt sangt..

Nisa A. said...

@..hizamirahim..

hehe malu maluuuu~

tenkiu ye zami. hehe
gambor last???
ececehhhh blushing nihhh (takde sebab kukuh)

ahhahahaa!!

Nisa A. said...

@wawa

haha sweet??? mane lak yg sweet nye? hehe~

Farah Rossie said...

OMG !!! cikgu hizami !! HAHA . sweet la sis :)

Nisa A. said...

@Farah Rossie

heh
OMG!!!
ape yg sweet tuh??
:P

Farah Rossie said...

hehekss . gula kot yang sweet :P

Nisa A. said...

@Farah Rossie

hehe
segan lak kite.
entry ni khas untuk berterima kasih kat zami..
tu aje :P

Farah Rossie said...

lalalaa~ tak nak dengar . tak nak dengar . WAKAKAKA~ . Eh ! tak bukak fb ke sis?

Nisa A. said...

@Farah Rossie

weee.. nakal ye kamoo :P
bukak je fb, kat fan page saya suka menaip tuh. nape?

Farah Rossie said...

Yang lagi satu tuh ? Yang nisa kay .

Nisa A. said...

@Farah Rossie

ouhh yg tu x bape lah dik. hehe
fb yg tu private, byk kawan2 kampus and family aje.
so layan fan page aje. hehe

Farah Rossie said...

ouh okay ! . btw,nice shawl and DSLR !! .. blink blink ! haha .

Nisa A. said...

@Farah Rossie

hehe
thankss
:)

Farah Rossie said...

my pleasure . meh ar usha blog kite . *ceh promot =P *
http://farranadyra.blogspot.com/

hehe =)

Nisa A. said...

@Farah Rossie

hehe insyaAllah nnt nisa jenguk ke sana pula :)

iqin niqi said...

tersangat sweet!!