Thursday, December 9, 2010

Shades Contest

 

Aku telah di tag oleh Ekaweird untuk join contest ini.. hek hek hekk~

 

banner

This is a contest from Cik Sab a.k.a. Miss Genit.. sila klik pada banner contest untuk maklumat lanjut mengenai terma dan syarat.

Berikut adalah gambar yang aku pertaruhkan.

 

IMG_6346 edited

Hek hek hekkk ini antara gambar feveret aku.. hehehe tengok lah gaya aku ala ala artis keluar mahkamah, lepas tu pakai shades la.. konon konon taknak bagi mana mana wartawan terjah. hahaa Oke itu semua konon konon aje.

Ouhhh ye menurut syarat contest ni, maksimum dua gambar eyhhh?? hehehe ni yang aku rasa tamak semacam.. nak letak jugak gambar kedua!!!! hehehe

 

IMG_7665 edited

Tara kucacahhhh~ Yeahhhh muke ala ala ceria gitewwwww sebab nak pergi jalan jalan + bowling + karaoke bersama sepupu tersayanggg. Auwww~

(psssttt.. orang orang di belakang tak termasuk ye)

Oke nak tag 4 blogger aktif pulak :

Oke DONE.

 

 

bicara : aku suka shades. sekarang tengah hot wayfarers style lah. kan?? erkkk~

11 comments :

AiDa AzRyN said...

Gudluck! ^^

kEyBoarD REtaK said...

ooo... xtag ak pon kan? hahaha nseb baek ak rajen stalk blog ko...wuahahahaha...http://hyzry.blogspot.com/2010/12/mari-joen-shades-contest-huhu.html

Nisa A. said...

@AiDa AzRyN

thanksss aida
:)

Nisa A. said...

@kEyBoarD REtaK

hahah
mana aku tahu ko rajin join contest??
oke oke pasni aku tag kau, jgn marah ye. hehehee~

~Dilazul~ said...

gudluck akak,,kite pun join jgk contest ni.hehe.saje2 je.. :D

Nisa A. said...

@~Dilazul~

thanks dik..
u too, good luck :)

EkaWeird said...

oit.. ko menang no 2.. x leh jd ni.. kongsi sni hadiah sbb aku tag ko.. hahah!!!! btw, cograt nye nisa.. aku rindu bangat sme ko..

Nisa A. said...

@EkaWeird

hahahaaa mane ade hadiah la... hehe
nombor 1 aje ade hadiah.

EkaWeird said...

owh....xde hadiah ek..hee~ :D
baru tau..

Nisa A. said...

@EkaWeird

hahaa~

diyan said...

comeeeeeeeeeeelllllllllll ^^