Saturday, December 25, 2010

Salahkah Aku?

 

blogsss

Aku tidak harapkan semua orang untuk tahu semua tentang aku. Orang lain takkan faham, kecuali mereka juga pernah melalui sama seperti yang aku sedang lalui.

Aku dah kata, banyak kali, aku tidak bernasib baik kalau sebut pasal relationship. Ahh damn. Tapi ramai datang minta pendapat. Kesian aku kan?

Bukan niat aku melukakan. Tapi telah aku berpegang pada janji. Dan akan ku setia pada janji yang dibuat hingga satu masa takdir Tuhan sendiri yang memutuskannya. Dan bila saat itu hadir, aku akan pasrah kerana DIA Maha Mengetahui apa yang terbaik buatku.

Aku tak minta ini semua terjadi. Aku serba salah untuk menghadapi. Kalau bukan kerana hati ini telah berjanji, tidak akan aku bertindak sebegini.

Telah aku belajar untuk berpegang pada janji. Dan telah aku belajar untuk tabah menangani andai takdir tidak menyebelahi.

 

Surat sedih,

Nisa A.


22 comments:

  1. wah banyak muka kak nisa dalam dara.com. ngehh aida baru j beli semalam :)

    ReplyDelete
  2. hurm.
    kenapa ni?
    tak faham sgt.
    adeh.
    apa2 pun, jgn sedih2.
    gi tgk wyg.
    :)

    ReplyDelete
  3. anda tidak bersalah. . =.) anda hanya menjalani kehidupan.

    ReplyDelete
  4. slm nisa..

    sbr ea...sy twu msti rmy yg akn ckp sbr..sbr n...sbr..msti nisa pn da lelah dgr kn...tp nisaku syg..egtlah..jika nisa berasa lelah dan tidak berdaya drpda usaha yg sepertinya sia-sia..Allah tahu betapa keras nisa telah berusaha..ketika nisa masih menangis sekian lama n hati masih trsa pedih..Allah sudahpun menghitung setiap titisan air mata nisa..kuatkan hati dlm menghadapi ujianNYA...=)

    ReplyDelete
  5. owah leyh menitik ayaq mata jantan ceqq.hahak

    ReplyDelete
  6. @..hizamirahim..

    hurmm
    nisa pon x faham. huhu~
    hearts are complicated kan :)
    hehe nak g tgk wyg xde mmber lak.

    ReplyDelete
  7. pendirian hidup tu penting..teruskan..

    ReplyDelete
  8. @Atia Qistina

    salam atia..

    thanks a lot dear!
    ur advice make me touched. sikit lagi nak nangis ni.. huhu
    thanks dear..
    semoga nisa lebih kuat utk hadapi dugaanNYA insyaAllah :)

    ReplyDelete
  9. whoa! baru beli dara td , bukak je m/s 11 nampak dh muka kak nisa comel :D

    ReplyDelete
  10. nisa,setiap dugaan ada rewards nye...biar mase menentukannye ok...cik cira just boley ckp sabar je.. =)

    ReplyDelete
  11. no biggie dear..dats wut frenz 4..=)

    rajin2..tgk entry kt my blog..hope dpt tenangkan hati kmu wlu sdkt..=)

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay