Saturday, December 25, 2010

Salahkah Aku?

 

blogsss

Aku tidak harapkan semua orang untuk tahu semua tentang aku. Orang lain takkan faham, kecuali mereka juga pernah melalui sama seperti yang aku sedang lalui.

Aku dah kata, banyak kali, aku tidak bernasib baik kalau sebut pasal relationship. Ahh damn. Tapi ramai datang minta pendapat. Kesian aku kan?

Bukan niat aku melukakan. Tapi telah aku berpegang pada janji. Dan akan ku setia pada janji yang dibuat hingga satu masa takdir Tuhan sendiri yang memutuskannya. Dan bila saat itu hadir, aku akan pasrah kerana DIA Maha Mengetahui apa yang terbaik buatku.

Aku tak minta ini semua terjadi. Aku serba salah untuk menghadapi. Kalau bukan kerana hati ini telah berjanji, tidak akan aku bertindak sebegini.

Telah aku belajar untuk berpegang pada janji. Dan telah aku belajar untuk tabah menangani andai takdir tidak menyebelahi.

 

Surat sedih,

Nisa A.

22 comments :

aida saharudin said...

wah banyak muka kak nisa dalam dara.com. ngehh aida baru j beli semalam :)

Yunie Ayunie said...

sbar ea..

..hizamirahim.. said...

hurm.
kenapa ni?
tak faham sgt.
adeh.
apa2 pun, jgn sedih2.
gi tgk wyg.
:)

RIAN said...

anda tidak bersalah. . =.) anda hanya menjalani kehidupan.

Atia Qistina said...

slm nisa..

sbr ea...sy twu msti rmy yg akn ckp sbr..sbr n...sbr..msti nisa pn da lelah dgr kn...tp nisaku syg..egtlah..jika nisa berasa lelah dan tidak berdaya drpda usaha yg sepertinya sia-sia..Allah tahu betapa keras nisa telah berusaha..ketika nisa masih menangis sekian lama n hati masih trsa pedih..Allah sudahpun menghitung setiap titisan air mata nisa..kuatkan hati dlm menghadapi ujianNYA...=)

Nisa A. said...

@aida saharudin

hehe
ye ke
thanks :)

Nisa A. said...

@Yunie Ayunie

thanks dear :)

nub said...

owah leyh menitik ayaq mata jantan ceqq.hahak

Nisa A. said...

@..hizamirahim..

hurmm
nisa pon x faham. huhu~
hearts are complicated kan :)
hehe nak g tgk wyg xde mmber lak.

Nisa A. said...

@RIAN

hehe
thanks :)

princeduyong said...

pendirian hidup tu penting..teruskan..

Nisa A. said...

@Atia Qistina

salam atia..

thanks a lot dear!
ur advice make me touched. sikit lagi nak nangis ni.. huhu
thanks dear..
semoga nisa lebih kuat utk hadapi dugaanNYA insyaAllah :)

Nisa A. said...

@nub

hehe
menitik x?
:P

Nisa A. said...

@princeduyong

thanks :)

HonEyBuNNy said...

sabar tau....;-)

Nisa A. said...

@HonEyBuNNy

thanks a lot dear :)

Amalina Jo said...

whoa! baru beli dara td , bukak je m/s 11 nampak dh muka kak nisa comel :D

Nisa A. said...

@Amalina Jo

hahaha
malu lahhh
:P
bte
thanks~

CIK CIRA said...

nisa,setiap dugaan ada rewards nye...biar mase menentukannye ok...cik cira just boley ckp sabar je.. =)

Nisa A. said...

@CIK CIRA

thanks a lot dear :)

Atia Qistina said...

no biggie dear..dats wut frenz 4..=)

rajin2..tgk entry kt my blog..hope dpt tenangkan hati kmu wlu sdkt..=)

Nisa A. said...

@Atia Qistina

thanks a lot :)