Monday, December 27, 2010

Nombor Dua Tuuuuuuu…! ! !

Yeahuuu…!!! Tersangat terharu perasaan ku ini. wahahahahaa… Tanggal 26 Disember 2010, keputusan Shades Contest yang aku join telah diumumkan. yeeehaaa…

and guess what???

 

UntitledKlik gambar untuk tumbesaran yang lebih padu.

 

  • Mak dapat top three nokkkk!!! Auwwww mak suke mak suke shangat tawwww~
  • Walaupun tidak berjaya membawa pulang sebarang hadiah, tapi mak tetap puas hati gitewwww…
  • Nombor dua okeh, bawah ckittttt ajew dari Juara Contest tawww….
  • Uhukk uhukk oke tukar suara normal balik. ahaksss….
  • Walaupun hanya nombor dua, tapi aku tetap sangat terharu kerana disenaraikan dalam top 3!!!
  • Woowww bebanyak terima kasih kat penganjur contest iaitu Cik Sab a.k.a. Miss Genit dan boipren beliau Gg a.k.a. Muhammad Azizi.
  • Entry ni aku buat khasssssss untuk mereka berdua yang sudi pilih aku jadi TOP 3 :)
  • Jom tengok keputusan penuh Shades Contest DI SINI …. ! !

Psssttt.. kawan aku si Hyzry Famey a.k.a. Abang Magic pun dapat top ten tau!! Kalau tak percaya pergi scroll gambar gambar peserta top 10.

 

 

Suka wayfarer jugak! Bye bye.


20 comments:

  1. congrate dear. hehe
    btw. tq sbb join my contest. wee~
    and i'll list ur blog at my page ya.
    link di 'selalu layan' :)

    ReplyDelete
  2. @sab

    ouhh thanks dear sab :D
    so nice of u :)
    hihii tambah haruuuu :D

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay