Tuesday, December 7, 2010

Jom Mengangkung. MENANG BESARRRRRR punye!!!

  • haaaa.. tengok tajuk je korang mesti dah tahu kannn??? tahu kannn??
  • eleh elehhh buat buat tak tahu, hek hek hekkkk~
  • mesti ramai dah tengokkk… cerite besh malaya masa kini nehh.. kalau tak, masakan dapat dapat beberapa juta dalam masa tiga empat minggu tayangan????

 

ngangkung posterPics credit to : google.com

 

  • Tengok gambor hantu kat poster, aku dah ala ala seram gitewwww…
  • puas aku ingatkan diri aku yang cite Ngangkung ni bukan lah cerita SERAM macam cite Ju-On ke hape… huhuu~
  • tak seram oke, cuma suspens ajee.. agak terjerit la sikitttt.. hek hek hekkk~ terkejut kan, adat lah tu bila hantu main cak cak…
  • hehee oke bagi aku cite ni besh oke.. dalam bergelak ketawa tu, ade jugak mesej yang diselitkan.. jangan datang nak bergelak gelak aje tau.. hayati betol betol.. haha

 

  • Macam besh aje kan tengok dorang ngangkung then menang banyakkkkk duit. hek hek hekkk.. Haisshhh!!! bagi yang Islam jangan amalkan tahu!! HARAMMMMM….!! Astaghfirullah…
  • yang paling takleh blah, Part yang mula mulaaaa sekali.. dan part yang lasttttt sekali, masa tengah credit tuh… pasal ape, korang tengok lah sendirik! hahaa
  • FAKTA : Aku nanges part anak Shaheizy Sam tuh.
  • Oke sapa belom tengok? Jom lah tengok ramai ramai.. sokonglah filem malaysiaaa.. wawawaaa~

 

IMG_7806 editedI was wearing fully black and white on that day. (Ignore my face expression. BURUK!)

 

copy 1Lela & Myra. Thanks for the time, thanks for laughing along. And deeply sorry because I’m out of mood a bit. =.=

 

IMG_7800 editedGERAM. Sale sana, sale sini.. Aduhhh!!! I have to be extremely patient because I’m out of budget! haha

 

Oke itu sahaja.. dah. habes. hehee

 

 

bicara : saya penat.

6 comments :

cengkerangcipot said...

belom sempat tgk daa..
ptptn sile masuk dgn pantas ye..
hahaha

::wan fadhilah:: said...

hahhaa... betul2.. best citer ni.. yg bikin seram hantu laki yg ikut shaheizy tu.. errrkk..

Nisa A. said...

@cengkerangcipot

hehe
haipppp dut ptptn jgn joli
heheh

:P

Nisa A. said...

@::wan fadhilah::

hahaha
kan
:)

mahirahnazlim said...

ngangkung best !
part agak comel bila hantu tu kena jinjit telinga srh balik haha

Nisa A. said...

@mahirahnazlim

hahaha
comel je hantu tu menurut tok bomoh tuh.
hehehe~