Tuesday, December 7, 2010

Jom Mengangkung. MENANG BESARRRRRR punye!!!

  • haaaa.. tengok tajuk je korang mesti dah tahu kannn??? tahu kannn??
  • eleh elehhh buat buat tak tahu, hek hek hekkkk~
  • mesti ramai dah tengokkk… cerite besh malaya masa kini nehh.. kalau tak, masakan dapat dapat beberapa juta dalam masa tiga empat minggu tayangan????

 

ngangkung posterPics credit to : google.com

 

  • Tengok gambor hantu kat poster, aku dah ala ala seram gitewwww…
  • puas aku ingatkan diri aku yang cite Ngangkung ni bukan lah cerita SERAM macam cite Ju-On ke hape… huhuu~
  • tak seram oke, cuma suspens ajee.. agak terjerit la sikitttt.. hek hek hekkk~ terkejut kan, adat lah tu bila hantu main cak cak…
  • hehee oke bagi aku cite ni besh oke.. dalam bergelak ketawa tu, ade jugak mesej yang diselitkan.. jangan datang nak bergelak gelak aje tau.. hayati betol betol.. haha

 

  • Macam besh aje kan tengok dorang ngangkung then menang banyakkkkk duit. hek hek hekkk.. Haisshhh!!! bagi yang Islam jangan amalkan tahu!! HARAMMMMM….!! Astaghfirullah…
  • yang paling takleh blah, Part yang mula mulaaaa sekali.. dan part yang lasttttt sekali, masa tengah credit tuh… pasal ape, korang tengok lah sendirik! hahaa
  • FAKTA : Aku nanges part anak Shaheizy Sam tuh.
  • Oke sapa belom tengok? Jom lah tengok ramai ramai.. sokonglah filem malaysiaaa.. wawawaaa~

 

IMG_7806 editedI was wearing fully black and white on that day. (Ignore my face expression. BURUK!)

 

copy 1Lela & Myra. Thanks for the time, thanks for laughing along. And deeply sorry because I’m out of mood a bit. =.=

 

IMG_7800 editedGERAM. Sale sana, sale sini.. Aduhhh!!! I have to be extremely patient because I’m out of budget! haha

 

Oke itu sahaja.. dah. habes. hehee

 

 

bicara : saya penat.


6 comments:

  1. belom sempat tgk daa..
    ptptn sile masuk dgn pantas ye..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hahhaa... betul2.. best citer ni.. yg bikin seram hantu laki yg ikut shaheizy tu.. errrkk..

    ReplyDelete
  3. ngangkung best !
    part agak comel bila hantu tu kena jinjit telinga srh balik haha

    ReplyDelete
  4. @mahirahnazlim

    hahaha
    comel je hantu tu menurut tok bomoh tuh.
    hehehe~

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay