Wednesday, December 29, 2010

Gadis Yang Suka Menaip Tu Nak Jadi Model Pulak? Tamak Betol…

  • Ish ish ishh.. adik adik kat rumah tolong sangat sangat ye jangan le anda mencontohi kelakuan tidak senonoh ini
  • Huk huk hukk.. oke kita batuk dulu. betul betulkan suara dulu. sebab dalam entry ini kita kena ayuuuuu ajew. auwww..~
  • Tengok entry teaser-lah-sangat ini.. hehe
  • Pada yang dah baca entry sebelum ni pun mesti dah tahu apa yang aku nak cerita ni..
  • Kalau tak tahu sila pergi tengok entry sebelum ni, alaaa entry yang gempak gempak ayam tuh. hehe

 

IMG_8665

  • Ehemm ehemm kepada muslimah di luar sana… Anda dah beli belum majalah di atas???
  • Yaaa.. semestinya majalah Dara.com keluaran Januari 2011.
  • Jangan terkujat pulak bila nampak artis kecil molek si Shila tu tampil bertudung untuk keluaran tahun baru dari Dara.com
  • so.. apa kah yang gempaknye majalah keluaran Januari 2011 ni sampai aku dok canang canang kat orang nih???

 

IMG_8666

  • Taraaa… gadis yang suka sangat menaip tuh jadi model la pulak??? Haishh semua dia nak sapu nih. tamak nye.. tamak nyee…
  • Hek hek hekkk…. oke ni nak bagitahu detail bahawasanya Nisa telah terpilih untuk menjadi model di ruangan Tatarias dalam majalah Dara.com keluaran Jan 2011
  • Ouhh tiada apa istimewanya diriku menjadi model, kerana aku tidak secantik model model lain..
  • Untuk ruangan ni, aku dapat rawatan facial muka F.O.C. di Taman Sari, Royal Heritage Spa, Wisma Mustika Ratu, Cheras.

 

IMG_6944Behind The Scene 1 : Alamak.. keciknya daku.. wuwuwuu..

 

IMG_6948Behind The Scene 2 : Kak Fiza, wartawan Dara.com yang sporting habis! (Muka aku non-mekap sebab tu macam nenek kebayan. Abaikan… abaikan…)

 

IMG_6981Behind The Scene 3 : Fuhhh besh nye muka aku dimanja manja, dibelai belai.. Mau tertidor aku dibuatnye. hehehee…

 

IMG_6996Behind The Scene 4 : “Oke dik.. pose ayu ye dik..” Eh camni ke abang photographer iaitu Abang Ben cakap ari tuh???

 

IMG_7008Behind The Scene 5 : Nisa, Kak Fiza & Myra (my bestie, my PA, my bodyguard, my personal photographer, my.. err apa lagi eyh?)

 

  • Whoaaaa.. habis aje facial aku terus rasa aku lah paling canteks di dunia ini!! Wahahaa gelak syaitonnnn di situ yeh.
  • Tapi aku akui, aku rasa sedikit perbezaan pada muka aku selepas menjalani rawatan facial ni. Cewahhh.. ye ye aje.. :P
  • Tapi tengok lak harganya… gulp! Mampu tengok aje laaa… kalau bukan kerana Dara.com yang sudi bagi peluang kat aku, aku takkan dapat merasa nak buat facial mahal mahal camni.
  • THANKS A LOT to Dara.com, Kak Fiza, Abang Ben, Taman Sari’s workers and manager (Puan Orni) dan my beloved Myra..
  • This experience has been one of the greatest things that ever happen to me in 2010 and in my whole life. I will never forget it.

 

 

Rindu nak minum the wedang! Bye bye.

39 comments :

nub said...

tahniah wooh!!!

Deeyaudeen Sabri said...

waaa.. best best ! bangga !!!! :)

~Dilazul~ said...

tahniah kak nisa.best nye.. :P

yad'z said...

wahh... shomell...
lepas ni boleh jadi femes cam hanis zalika lah...huhu

sab said...

best gile! nak keluar majalah jugak! wee~

Ayun Ayunar said...

Pehh memang terbaik la yang <3

dreaming iylia.. said...

kak nisa comelnyew!!

HaNa HoNeY said...

pergh...pasneyh nak watpe plak??
masok mjlh dah
hahaha
^_^

Nisa A. said...

@nub

hehee
thankss
:)

Nisa A. said...

@Deeyaudeen Sabri

hehee
:)

Nisa A. said...

@~Dilazul~

thanks dear :)

Nisa A. said...

@yad'z

ahhaaa...
xleh lawan la hanis zalikha..
ahakss :)

Nisa A. said...

@sab

hehe
sab try la pegi testshoot dengam dara.com
:)

Nisa A. said...

@Ayun Ayunar

hehehe
ala ayun pon model majalah dara.com
:)

Nisa A. said...

@dreaming iylia..

hehe
bese2 aje la dik..
hehe
btw thanks~

Nisa A. said...

@HaNa HoNeY

hehee
lepas ni????
hehe xtau lg :P

Sharinginfoz said...

wow

jay said...

wah..tahniah..beshnyer

kay yea said...

congrate~~

Nisa A. said...

@Sharinginfoz

hehehe
^^

Nisa A. said...

@jay

thanks :)

Nisa A. said...

@kay yea

hehe
tenkiu2
:)

TunTeja said...

nisa chantek!! :)

z a n a said...

haha saya dah baca dara.com tuh. bukak je dah muka nisa. best nyee dapat facial. hehehee

Syed Hilmi Syed Yahya said...

woo...dh popular,,tahniah2..!! teruskn usaha anda sebagai seorang yg suka menaip...hehe

Nisa A. said...

@TunTeja

heheee~
chantek dalam gambor aje..
kat luar x pong :P

Nisa A. said...

@z a n a

heheh
yeke..
tenkiu :D

Nisa A. said...

@Syed Hilmi Syed Yahya

hehhee
mane ade popular pongg..
bese bese aje :)

miss hunnybunny said...

wah..makin popularlah blog ni ye..
bestnya dapat g facial..anyway congrate ye sis..

anis said...

serious mesti best. dah la dapat buat facial free. best2.

Yong Sofea said...

wah bestnyaaa! nak jugakkk. hehe~

Nisa A. said...

@miss hunnybunny

hahaha
xde la popular mane..
bese2 aje ^^

Nisa A. said...

@anis

hehe
yeahhh
^^

Nisa A. said...

@Yong Sofea

dear, u try la testshoot dengan dara.com nnt ^^

aion said...

hehe, suke dara.com kali ni. majority semua muka familiar :)

Nisa A. said...

@aion

hehe
saya suka juga ^.^

Fid"s said...

hehe ada lelaki wat rawatan ni tak?

Azza Azman said...

khamis ni pergi tak? jom pergi nak? kalau pg bagitu saya ye

Nurmujahidah Ismail said...

baru baca,, kita wat facial yang bawah rm100 je,, kih3,, jimat,,