Saturday, December 18, 2010

A Day of Black and Red

  • 11 Disember lepas aku berpeluang mengikut mesyuarat tahunan PROSTAR Klang
  • Mensyuarat tersebut berlangsung di Pusat Komuniti PROSTAR (PKP) Klang
  • Pagi pagi aku, Mira dan Lela dah kelam kabut siap siap sebab kitorang dah lambat! (Oke kantoi terlajak tidor)
  • Dan sampai aje kat sana, pagi pagi dah dengar bunyi meriam.
  • Opocot mak kau! aku dah takut dah dengar bunyi letup letup, siap mengucap tuh! haha~
  • Rupanya 11 Disember merupakan Hari Keputeraan sultan Selangor. hehe

 

IMG_7951Kejadian makan ABC ramai ramai di Seksyen 2, sehari sebelum meeting. Manusia manusia di atas adalah wakil PROSTAR dari UNiSEL Shah Alam.

 

IMG_7992Boleh terrrrrrr-sama pulak tema tudung kitorang. Dah macam tudung rasmi PROSTAR. haha!!

 

IMG_8052Sesi karaoke beramai ramai di Klang Parade selepas habis meeting. Haaa tengok aku duet dengan si Hendra tu, lagu Dua Insan. Penuh perasaan beb! haha

 

IMG_8003Semua ahli PROSTAR yang hadir. Ada wakil dari Masterskill, ada jugak wakil dari sekolah sekolah.

 

  • Oke, aku dah jadi ahli PROSTAR sejak semester 1, iaitu semasa aku join teater pentomin di Dewan MBSA.
  • Sekarang dan semester 5 baru lah aku join aktiviti lain dari PROSTAR. oh-em-geeee…. I feel so lame. haha!!
  • InsyaAllah kalau lepas ni ada peluang lagi, aku akan join jugaklah aktiviti PROSTAR..
  • Okelah. Dah penat membebel. hehehe Smile with tongue out

P/s : Blog photo updated CLICK HERE

Bye bye.