Friday, December 24, 2010

Contest Aku dan Kacamata

Aku telah di tag oleh Mr. Panda a.k.a. Mohd Fakru Radzi.


  • Kalau nak tahu terma dan syarat syarat yang melayakkan korang masuk contest, sila klik banner contest dengan penuh berhemah nye. hehe
  • Aku nak join contest. Sapa nak menang duit??? hahahaha
  • Oke jom tengok gambar yang aku pertaruhkan.


  • Ehhhh!! BUKAN yang ini.. Adoihh.. silap gambor lak yeh..
  • tuan contest jangan marah ye.. hahahah~

jeng jeng jenggg.....


  • Haaaa... ini baru betol gambor untuk contest..
  • tadi tu acah acah aje yekk.. hehehheee~
  • so nak tag : Faa Rosli dengan Meuz Angelo.

Bye bye.

14 comments:

  1. Nisa..cantik..dalam dara da kuar syg..

    ReplyDelete
  2. comey :)

    nnt nisa tgk link ni ye :)
    http://gilostatics.blogspot.com/2010/12/jom-kita-berkenalan.html

    ReplyDelete
  3. salam..nisa..mcm mana nak bwt header yg lawa mcm nisa then ada gmbr skl dlm header tu?

    ReplyDelete
  4. @hana ismail

    ouhh
    yg tu i guna photoshop
    u can refer entry ni :

    http://nisamenaip.blogspot.com/2010/11/simple-tutorial-gambar-pada-header.html

    :)

    ReplyDelete
  5. saya nmpak akak lam dara.com :)

    ReplyDelete
  6. @MéuzAngelo™ XXIII

    takde sebarang unsur2 paksaan di sini ye. hehee~

    ReplyDelete
  7. toing3..tuan tnh dtg tgk..nice pic yaw..all da best

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay