Friday, December 24, 2010

Contest Aku dan Kacamata

Aku telah di tag oleh Mr. Panda a.k.a. Mohd Fakru Radzi.


  • Kalau nak tahu terma dan syarat syarat yang melayakkan korang masuk contest, sila klik banner contest dengan penuh berhemah nye. hehe
  • Aku nak join contest. Sapa nak menang duit??? hahahaha
  • Oke jom tengok gambar yang aku pertaruhkan.


  • Ehhhh!! BUKAN yang ini.. Adoihh.. silap gambor lak yeh..
  • tuan contest jangan marah ye.. hahahah~

jeng jeng jenggg.....


  • Haaaa... ini baru betol gambor untuk contest..
  • tadi tu acah acah aje yekk.. hehehheee~
  • so nak tag : Faa Rosli dengan Meuz Angelo.

Bye bye.

14 comments :

Syed Hilmi Syed Yahya said...

good luck..!! hehe

Nisa A. said...

@Syed Hilmi Syed Yahya

thanks!!

Anonymous said...

Nisa..cantik..dalam dara da kuar syg..

nadzirah razalli said...

comey :)

nnt nisa tgk link ni ye :)
http://gilostatics.blogspot.com/2010/12/jom-kita-berkenalan.html

Nisa A. said...

@nadzirah razalli

hehe
oke dear :)

Nisa A. said...

@Anonymous

hehehe
tengok ye...
:)
malu lah~

hana ismail said...

salam..nisa..mcm mana nak bwt header yg lawa mcm nisa then ada gmbr skl dlm header tu?

Nisa A. said...

@hana ismail

ouhh
yg tu i guna photoshop
u can refer entry ni :

http://nisamenaip.blogspot.com/2010/11/simple-tutorial-gambar-pada-header.html

:)

hana said...

saya nmpak akak lam dara.com :)

Nisa A. said...

@hana

ouhh really???????????
hahahaha~

MéuzAngelo™ XXIII said...

kalo kene tag, kene join ke contest ni?

Nisa A. said...

@MéuzAngelo™ XXIII

takde sebarang unsur2 paksaan di sini ye. hehee~

Syafiq Rosli said...

toing3..tuan tnh dtg tgk..nice pic yaw..all da best

Nisa A. said...

@Syafiq Rosli

thankssss!!
:D