Monday, December 13, 2010

Bukan Senang

  • Malam ni banyak benda unexpected keluar dari mulut aku kot..
  • Bukan bermakna perkara perkara tersebut adalah perkara yang berupa carutan, cacian, makian.
  • Tengok saje entry entry aku, mula mula tadi dah gila contest, sekarang sesi muhasabah ke hape?

Berdiri depan kamera, buat aksi macam ni, snap gambar. SENANG. Oke tipu, bukan senang. Kalau kau belum cukup berani nak tunjuk gambar gila kau kat semua orang, itu bukan senang.

  • Tak semua benda senang nak buat, senang nak lakukan.
  • Jadi blogger pun bukan senang, kan Ben Ashaari ? ? (merujuk kepada entry baru beliau)
  • Hidup lagilah bukan senang.. haihhh nak dapat sesuatu, kena give up sesuatu..
  • Maknanya kat sini, tak ada benda yang percuma, tak ada benda yang boleh kita dapat / ambil begitu sahaja.
  • Kalau kau nak duit, kau kena korbankan masa dan tenaga.. mungkin dengan bekerja.
  • Kalau kata mintak duit kat mak abah lah senang, tipu. Bukan senang juga. Mereka nak lihat sesuatu dari kita. YA, result cemerlang.
  • Nak dapat result cemerlang pulak bukan senang. Sebab manusia ni ada sifat malas. Nak atasi malas lagi lah bukan senang. Sebab banyak pengaruh.

I think I better stop. Kalau aku terus sambung perkaitan tu, aku rasa sampai esok pun susah nak habis!

p/s : kalau aku jual baju preloved ade yang berminat ke? nak buka online shop bukan senang!

Bye bye.

7 comments :

Halia Kentang @ Annpaan said...

sy suka singgah cni + komen2 ur entry..
btw awk mmg comel la wat aksi camtu..
hehe

nadzirah razalli said...

haha..lumrah idup kann...

Nisa A. said...

@Halia Kentang @ Annpaan

hehe
yeke?
thankss
:)

Nisa A. said...

@nadzirah razalli

hehe
yup yup :D

lea said...

cun je gambar u...

tp betul la bukan senang nak jd senang

Nisa A. said...

@lea

hehe
thanks lea :)

Syuhada Nur Ekhwan said...

nisa sgt comel :) sy follow cnie k :) jmput dtg.. http://nuramirul.blogspot.com