Tuesday, November 23, 2010

Questions Tagging From Nadiya Musa


Thanks dear Nadiya sebab sudi tag Nisa..

Memandangkan Nisa ada masa sikit ni, so boleh lah Nisa jawab tag ye sayang :)


1. Benda paling penting dalam hidup anda?
Semua nya penting, baik dari segi material atau manusia di sekeliling saya. Kerana semuanya kurniaan Allah.

2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
Handbag. he he~


3. Mana tempat perkahwinan dan tema perkahwinan?
Hahh...!!! Soalan kahwin lagi.. haha!! Hmmm.. tak fikir sangat lah, sebab sekarang ni tengah study lagi..


4. Adakah korang tengah bercinta sekarang?
Hmmm.. bercinta dengan Allah, keluarga, kawan kawan, study dan cinta kepada diri sendiri.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Aku tak rasa sesiapa pun mampu berjanji sampai akhir hayat dia, lebih lebih lagi zaman sekarang. Hmmm.. bukan prejudis, tapi kalau kita berjanji macam mana pun, tapi Allah dah tentukan jodoh tak panjang, tak ke mana juga. Jodoh pertemuan ditentukan Allah.

6. Novel / buku / majalah terakhir yang korang beli?
Majalah Dara.com terbitan Karangkraf.

7. Antara mak dengan ayah, mana lebih mesra?
Abah kot...

8. Orang yang betul betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Hmmm.. setakat ni takde lagi gila nak jumpa sesiapa.

9. Adakah korang basuh baju sendiri?
Of course. Apa guna teknologi mesin basuh? ha ha~


10. Tempat yang paling korang nak pergi?
Makkah. Bawa mak abah sekali. InsyaAllah.

11. Pilih salah satu, peluk atau cium?
Hmmm......

12. Tiga perkara mengenai orang yang tag anda
- comel
- rajin komen blog
- dari gayanya saya agak dia ni mesra orang nya

13. Lima lagu yang korang suka / selalu dengar?
- All She Knows by Bruno Mars
- Impossible by Shontelle
- Whisper by Evanescence
- Biarkan Jatuh Cinta by ST12
- Again by Flyleaf



oke dear Nadiya, Nisa rasa cukup sampai sini ye. Thanks for tagging. Buat susah susah aje :)
 
xoxo
 
Nisa A.