Wednesday, November 17, 2010

Kadang kadang

Susah nak jelaskan semua. Tuhan Maha Kuasa.
What goes around comes around.
Dah banyak yang aku lalui dan semakin lama aku makin suka simpan sorang.
Jangan risau, aku tak tipu. Aku faham situasi itu, kawan.
Dah banyak yang aku lalui, dan aku pasti makin banyak juga yang menanti aku kat depan.

Ini sangat rare.
Dan sekali lagi, susah untuk aku jelaskan.
Sesungguhnya air mata yang lahir dari kesabaran itu emas balasannya.
Ingat itu.


Pesanan ringkas, terima kasih kerana membaca.

11 comments:

  1. kaka nisa ,, salam maybe kaka ckp psl oorg laen but .. i'm touch by this post .. hehe . eventually thats what i'm dealing with now .. your words make me feel a lillte bit better .. :)

    ReplyDelete
  2. amoy :

    hehe
    i'm talking about myself..
    actually the point is banyakkan bersabar walau ape pun dugaannye.

    kalau kita sabar, Tuhan balas berganda baik nya :) InsyaAllah..

    dan jgn kita mrungut sikit pun, sebab lambat laun, kita akan lihat berlaku depan kita dan kita faham dgn situasi itu...

    :)

    ReplyDelete
  3. yeah , i know right ! <3 huhu .. sabar jugak lah .. sbb da tade pape n tade sape nak denga suara sya ney .. neway selamat hari raya aidiladha !

    ReplyDelete
  4. semakin lama kita hidup...semakin banyak pengalaman...pahit manis...semakin matanglah kita...buat kita tempuhi hari2 mendatang...

    ReplyDelete
  5. kadang kala allah turunkan hujan.... kita menangis...mencari dimana matahari... rupa2nya allah nk bagi kita pelangi..kita terus gembira.... biasa la tu..setiap hdup ad dugaan...sabar ye...:)

    ReplyDelete
  6. mungkin akma tahu camne rasa nisa.. bila kdg2 org yg kita percya,,(KAWAN)tapi..last2.. sush nak cakap.. pada akma mcm nisa juga.. sekarang suka berdiam..memendam.. bercakap bila perlu.. berkwan dengan semua kawan.. bersederhana...

    kdg2 memendam pom bhya jugak.
    tpi ape pilihan kita

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya Aidiladha.... ^__^

    Walau seperit mana dugaan n rintangan yang datang....Banyakkan bersabar kerana orang sabar selalu diberi ganjaran yang setimpal dengan dugaan yang dialaminya....Dan Senyumlah selalu selagi mampu... =)

    ReplyDelete
  8. sabar.. walaupun aku tak phm tapi aku rasa sabar jalan selesai

    ReplyDelete
  9. thanks kepada semua yang komen..

    May Allah bless all of you
    :)

    ReplyDelete
  10. saya tak paham =.='

    tapi semoga anda terus mampu bertahan.. =)

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay