Thursday, November 4, 2010

Jangan Terkejut Jangan Terkujat

 

  • first time aku dengar lagu ini adalah apabila adik aku pasang thru YouTube
  • aku dengar suara nya memang sedap… mendayu-dayu gitewwww
  • tapi dari meja makan, aku tak nampak dengan jelas di skrin komputer siapa gerangan yang sedang menyanyi itu
  • lagipun dengan adik aku yang duduk depan lappy menghalang pemandangan aku
  • sambil aku makan, aku dengar lagu yang dimainkan tuh, dalam otak aku fikir… “wahhh suara besh…!! orang nye mesti cun jugak”
  • lepas makan aku terjah lappy… sekali………
  • jeng jeng jeng!!!!!!

 

Errrr… hensem.. kan ???

     

    • waarrgghhh dengan aku pun terkejut + terkujat… errmmm
    • bukan nak menghina orang ini… tapi aku lagi nak puji sebab beliau yang hanya dikenali sebagai Chomel ni pandai main gitar dan cipta lagu sendiri
    • menurut adik aku, gerangan Chomel ni merupakan pemain futsal…
    • pemain untuk negeri mana, tak pasti pulak aku
    • yang aku tahu.. lagu dia.. hmm~ not bad la.. hehe sesuai la dengan suara beliau..
    • nak tengok lagi video beliau??? sila ke YouTube and search for Chomel
    • ape ape pon.. enjoy Smile

     

    currently listening to : Dia by Chomel

    perasaan : suara ayu habes.