Wednesday, November 10, 2010

HATI

 

DSC_0019

 

BAB 1 : Ambil Hati

  • Saya tak rasa saya pandai sangat ambil hati orang.. in fact, I don’t even know how to!
  • Tapi kalau ada orang kata saya pandai ambil hati, saya sangat sangat bersyukur. Bersyukur bila tahu yang ada juga orang yang menganggap kita sebagai seseorang, bukan sesuatu.
  • Dan saya tak minta orang semua ambil hati saya aje.
  • Cukuplah kalian mengetahui bahawa aku juga punya hati dan perasaan. Dan aku perempuan.

 

IMG_5227

BAB 2 : Perasaan

  • Saya suka berkawan, bak kata pepatah kan.. berkawan biar seribu, berkasih biar satu.
  • Jangan cepat buat spekulasi jika anda belum cukup mengenal siapa saya.
  • You can see that I have many male friends. But, please take note that once I fall for someone, my heart will be very loyal and willing to endure any challenges, even to those that might break it.
  • Aku tak kisah apa yang orang katakan mengenai aku, mereka ada mulut juga. Pendapat masing masing kan.
  • Dan jika apa yang aku dengar itu bukan perkara yang betul, aku diamkan sahaja. Itu dah masuk urusan kalian dengan Tuhan.

 

IMG_5257

BAB 3 : Pedulikan

  • Tiba-tiba jadi over sensitive. Patut ke tidak menjadi sensitif kepada yang remeh temeh? Atau perkara yang tidak sepatutnya?
  • Tak semua suka diri aku, dan aku juga bukan supergirl yang mampu puaskan hati semua orang.
  • Aku dah buat apa yang mampu, sehabis baik sebagai manusia. Tapi jangan anggap seperti aku tidak wujud. Terima kasih.
  • I might don’t have the right words to say to you, or can give good advice you make you happy, but I can be a good listener just to make you relieved. IF only you want me to.

 

 

bicara : maaf tiba tiba mood transform emosional begini.


10 comments:

  1. sokong nisa.. :)
    jadi diri sendiri x perlu hipokrit..jgn terlalu pk kan hal org, hal kita perlu di dahulukan...

    ReplyDelete
  2. permysuri :

    huhu
    kadang2 hati sendiri tak terjaga.
    =.=

    ReplyDelete
  3. Lantak laaa orang nak kata apa janji kita yang bahagia....Kerana nak jaga hati orang Hati kita terluka so lebih baik kita jaga hati sndiri....xde laaa sakit sangatkan

    P/S:Keep smiling no matter how bad the condition =)

    ReplyDelete
  4. Betol2..........Jadilah diri sendiri, jangan jadi kuda tua.. hehe.........

    ReplyDelete
  5. nape ni? ada something heppend kat u ke?

    ReplyDelete
  6. qai :

    huhuu dah abes smile dah nih
    btw
    thanks :)

    ReplyDelete
  7. cik epal :

    huhuu
    tu lah byk perkara yg jd
    tu yg byk terasa tuh
    =.=

    ReplyDelete
  8. must be something happened ni an? btw, sabar ye ;)


    *babe,i like Bab 2 : point no.2
    just like me ;)

    ReplyDelete
  9. nurul amyliz :

    hehe
    byk sgt perkara yg berlaku~
    ni kirenye summary lah untuk semua yg berlaku sepanjang beberapa bulan kebelakangan ni


    thanks :)

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay