Monday, November 29, 2010

Day 16 – Your view on homosexuality.

 

Ooopppsss…!!!

 

IMG_5134HOOOIIII… Jangan korang fikir lain lah pulak bila tengok gambar mesra mesraan kami neh…

 

  • Adoiii mentang metang lah tajuk pasal homoseksual aje kannn~
  • Hahahhaaa gambar tu cuma contoh.. AKU STRAIGHT okehhh… Aku tak mahu lah Nabi tak mengaku umat di akhirat nanti.. sob sob sob~
  • Maaf kali ni isu sensitif lagi!! Takut aku kalau kalau ia menyentuh sensitiviti mana mana pihak..  Kena saman kang mati daku.. huk huk hukk~

 

PENDAPAT PERSONAL :

  • ehemmmm.. sama macam apa yang aku tulis dalam ENTRY INI kottt…
  • apa apa pun biar aku simpan dalam hati lahh… kan?
  • tak dinafikan aku ada berkawan dengan golongan sebegini… tu urusan masing masing lah kan..
  • bagi aku, aku tak ada masalah berkawan dengan mereka kalau mereka tak ada buat masalah apa apa dengan aku..

Oke.. sampai sini aje kan kan kan…

 

 

bicara : tulisan.