Sunday, November 21, 2010

Budak Nerd Pernah Marah Marah Tak ? ?

 

Hai. Nama saya Nisa. Panggil saya Nisa.

Saya budak NERD-lah-sangat. Selamat berkenalan.

 

IMG_6312 edited

  • Saya bukan bercita-cita nak jadi doktor. Erkkk.. ayat aku ni ade kena mengena ke tak???
  • Sebab dulu dulu masa kecik saya ada persepsi, siapa pakai cermin mata dia lah yang pandai dan dah besar mesti nak jadi cikgu / doktor.
  • Tapi masa darjah lima aku pulak rabun. Padan muka. hek hek hekkk~
  • So, persepsi aku terus berubah 360 darjah!
  • Tapi aku rasa sampai sekarang pun kalau tengok orang berkaca mata tebal dan besar mesti orang pandang sebagai nerd.
  • Kenapa ye???
  • Dan kalau budak budak yang glemer digelar skema ni, dorang pernah tak emosi gila gila?? Macam aku yang selalu emo nih???

 

IMG_6285 edited

Yo bebeh outside there. Don’t mess up with me yeah?? Because I don’t give it a damn on whatever you wanna do with ya life.

I’ll stay away from your freaking life, and you please stay away from mine yeah??

Kalau tak tahu, buat cara tak tahu. JANGAN sampai bila tahu perkara sebenar kau sendiri yang malu Smile

 

 

 

bicara : aku tak suka marah. sebab bila aku marah aku tak tahu apa aku tulis atau cakap. =.=”

12 comments :

Admiral Hafiz said...

nerd ke ni?
mcm x cye je
hehe



Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

a little less conversation said...

saya beranggapan, orang pakai cermin mata tebal dan besar itu cool..huhu

kalau x tahu, jangan buat x tahu tapi pura2 tahu..tapi kalau dah malu pergi sahaja mcd pandu lalu (erkk apekah?) hahaha..weee

Nisa A. said...

admiral :

ahaaaa
ni x bape nak nerd lah kottt
:P

Nisa A. said...

a little less conversation :

hahaa
cool??
yeahhh!!

akmaizzah.alias said...

heheh.. comey la nisa...!

Qai said...

Alaaa Sweeetnya Nisa Pkai Spek mcm 2
Mana ada Kay Bdak Nerd...... =P

p/s: Nak pinjam spek bleh x?

masnurain said...

kamu yang comel..~

aYun said...

Comell!

Nisa A. said...

akma izzah :

hehe
tenkiu kak
:)

Nisa A. said...

qai :

haha
sweet ke??
err spec tu bukan kay punye. tu si dia yg punye.
hehe~

Nisa A. said...

masnurain :

time kacih :D

Nisa A. said...

ayun :

tenkiu dear ayun
:)
rindu nak jumpa ayun lagi. hehe~