Wednesday, November 10, 2010

Anak Dara Bila Dah Duduk Rumah . . . . .

 

  • dah seminggu lebih kot cuti…. dan seminggu lebih jugak lah aku asyik terperuk kat rumah
  • tak ke mana mana, tak buat apa apa… errkkk.. bukan lah aku goyang kaki langsung
  • kalau duduk di rumah sewa di Shah Alam, hari hari aku makan luar.. kedai mamak dekat rumah aku tu pun dah jadi destinasi tetap hampir setiap hari
  • bukan tak mahu memasak, tapi kalau aku beli bahan, kena beli sikit sikit, kena cukup cukup untuk memasak
  • mana boleh beli banyak, mana pulak aku nak sumbat kan? kan? peti ais pun dah cukup banyak barang di dalam nya
  • TAPI……. dah duduk di rumah sendiri ni ha… jeng jeng jeng.. paham paham aje laa

 

DSC06535

  • hahahhaaaa kau nampak????????? kau nampak????????????? aku memasak okehhh!! hahaha
  • oke jujur takdelah aku masak sepenuhnya, tapi aku masak jugak okeh!! haha
  • yang penting nye aku masak lauk feveret aku, ayam masak kurma.  fuhhh.. baunye memang mengancam okeh!
  • ohh ye gambar diambil dengan sepantas mungkin setelah emak beredar ke depan. hahahaaa~ nak jugakkkkk Smile with tongue out
  • oke oke cukupppp cukuppp.. hahah~ lauk yang aku teringin nak masak sebelum balik Shah Alam ialah tomyam..!! yeayyy~
  • tetiba rasa dah lama tak memasak sendiri kannnn~ haihh ape nak jadi kat aku lahhhh~

 

 

bicara : saya suka memasak, sebenarnya.

23 comments :

Admiral Hafiz said...

wahhh
nak sikit...

aishh
tetibe lapar lak tgh2 malam ni


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

diana said...

boleh buat orang gaji ni.
hahaaha

ZACK ENTRY said...

wow nak sikit..mesti sedapkan..slurp..slurp..=P

cerah cerah said...

nk try skit!! lapar..waa~

Sharinginfoz said...

masak jangan tak masak tapi kekadang mesti rasa macam jemu ngan masakan sendiri kan

mimi mn said...

suka jugak masak tapi malas turun dapur..hehe

Weeda said...

wahh..sedapnya...

ima zahra said...

waaah. nisa memasak.

saya pun suka kurma ayam jugee~ :D

Nisa A. said...

admiral :

hehe nak sikit, meh la singgah2 pahang
:P

Nisa A. said...

diana :

waduh ibukkkk cukup2 saya jd org gaji di rumah sendirik. haha
:P

Nisa A. said...

zack :

hehe
xtahu la sedap ke x :P

Nisa A. said...

cerah :

meh meh
singgah sini
:P

Nisa A. said...

sharinginfoz :

huhu
saya x jemu kot
sebab jarang masak sendiri.
hehe
:P

Nisa A. said...

mimi :

haha
nisa lak kadang2 aje turun ke dapur
:P

Nisa A. said...

weeda :

:)

Nisa A. said...

ima :

suke jugak??
yeayy
:P

Qai said...

Mmmm Teringin Nak Rasa Ayam Masak Kurma versi Kay..... =)

p/s:Bertuahnya Fahrin Ahmad

Nisa A. said...

qai :

haha
bertuah kannn fahrin :D

Qai said...

Sangat Bertuah ;)

Nisa A. said...

qai :

haha
kannn
:P

creativeheart said...

nak,,

Nisa A. said...

hisyam :

hehe
meh dtg temerloh :P

creativeheart said...

okey.... dekat je temerloh tu...
1 jam dr KL...
hurm..
kalo datang sana nk masakan yg special yup...