Sunday, October 31, 2010

Tak Lama


  • hoi budak demok. aku rindu beliau
  • hoi adik rambut perang. aku rindu nak gaduh rebut laptop dengan kau hah. 
  • aku jejak kaki ke temerloh, aku tarik beg bagasi ala ala pelancong sambil pandang kiri kanan
  • bapak ahhhh lupa diri ke aku, lupa tempat lahir ke aku?
  • ceh jangan cepat kau buat andaian!! aku cuma agak terkejut dengan suasana di terminal... ohhh ade kempen derma darah oke.
  • hari ni abah takde kat temerloh, so takleh nak fetch aku kat terminal utama
  • oke masa untuk berdikari nisa...!! i took a cab. oke not bad. nasib la driver peramah

  • sampai aje rumah terus peluk cium si demok puas puas
  • ouhhh suke nye aku ade adik yang punya pipi chubby macam kuih pau panas haha
  • nasib kau berat kalau tak aku dah lambung lambung kau
  • lepas tu tengok cerita hantu dengan aku memang terbaik
  • TV skrin dah macam wayang bila hantu datang terkam
  • yang besh aku boleh menyorok belakang kau.. haha sayang demok dan adik rambut perang







currently listening to : Biarkan Jatuh Cinta by ST12
perasaan : biarkan aku jatuh cinta, pesona ku pada pandangan saat kita jumpa.. biarkan aku kan mencoba, tak peduli kau berkata tuk mau atau tidak

6 comments :

SperMAtids BloG said...

eh?adik kita sama la..satu sekolah nie...=)

Anonymous said...

temerloh dekat mana...?

-org RTM-

Nisa A. said...

spermatids :

ouhh really?

Nisa A. said...

org RTM :

temerloh jaya :)

SperMAtids BloG said...

adakah kita adik beradik..sedang mencari seorang akak yang hilang...

farra said...

tj bape?