Sunday, October 17, 2010

Hidung Siti Nurhaliza Hilang???

  • ouhhh sebelum apa apa sila baca entry ini sampai habis
  • aku taknak nanti tak pasal pasal aku kena kejar dengan peminat Dato Siti
  • ouhhh entry ini bukan berniat jahat atau nak jatuhkan mana mana pihak oke. hohooo~
  • ouhhh ye kenapa aku tulis entry macam ni???? aku tak minat Siti Nurhaliza ke?
  • hohooo~ siapa kata??? aku minat lah jugak.. memandangkan lagu lagu Siti Nurhaliza memang besh dan memang layannnn tika di dalam bilik karaoke.. ahakss!!
  • so hari ni aku mengubat duka lara aku dengan mendengar lagu lagu Siti Nurhaliza
  • dan antara lagu yang aku suka ialah lagu Biarlah Rahsia…
  • sedang aku syok gilaaa menonton klip video tersebut di laman glemer YouTube, aku terrrr-perasan something

 

mana hidung Siti Nurhaliza????

xde hidung

sila klik pada gambar untuk tumbesaran maksimum.

xde hidung 2

 

  • oke gambar pertama mungkin nampak lagi kot hidung beliau…
  • gambar kedua dah buat aku agak tercari cari
  • huhuu.. tidak dinafikan dalam klip video ni memang Siti Nurhaliza sangat cun + jelita + cantik
  • tapi hidung tak shading sangat kot… tu yang buat tak nampak tuh???
  • tambahan pulak lighting nya memanggg terang kan kan
  • hehe lagi sekali aku ingatkan ye, aku post entry ni bukan bertujuan yang tidak baik.. cuma musykil.. ape ape pon. Dato Siti memang besh okeh!!
  • jom enjoy lagu beliau

 

 

p/s : siapa boleh mekap aku macam mekap Siti nih? haha!!!

 

 

 

currently listening to : Biarlah Rahsia by Siti Nurhaliza

perasaan : dan kisahku yang masih panjang, menambahkan berat yang memandang…lantas ku pendam ku putuskan biarlah rahsia

2 comments :

NURULekmiRabat said...

haha...ingtkan apa la td..tu teknik solekan Indon tuh..kn vid clip tu wat kat sana..ce..

mr.panda said...

xyah mekap..dh sweet tanpa mekap..^^