Saturday, October 9, 2010

Baru Lagi…. he he he

  • pada suatu petang yang hening
  • entah kenapa Si Nonokks tu ajak aku pergi cari tudung lah pulakkk keh keh keh
  • maka dengan akal bergeliga aku, aku ajak beliau ke UiTM Shah Alam yang terletak alahaiii dekat sangat dah dengan UNiSEL
  • sebenar nyee… ade agenda tersembunyi aku ajak beliau ke situ
  • ngeh ngeh ngehhh… nak tahu ape dia???
  • tadaaaaa~ singgah di booth AYUNAR yang dibuka selama tiga hari di hadapan Kolej Teratai UiTM Shah Alam, sekali gus kenal kan Nonokks dengan inner Ayunar feveret daku itew…
  • aku ingat nak singgah ke sana pada hari pertama iaitu pada 6hb Oktober
  • tapi tak sempat pulak dahhh… sebab aku ada banyak perkara yang perlu aku selesai kan.
  • so pada 7hb Oktober, aku dengan Nonokks pun ke UiTM… terpaksa pula parking jauh sebab ramai orang petang tuh
  • so masing masing dengan heels & wedges menapak lah ke Kolej Teratai

 

IMG_4641 Nisa, Ayun, Kak Nik

IMG_4644 

IMG_4645 

IMG_4643

IMG_4638

IMG_4642

 

  • hehheeee.. tak pasal pasal kannn aku dapat dua shawl baru hik hik~
  • shawl dipilih setelah sekian lama aku berlegar legar dalam booth Ayun tuh
  • hehehee mesti kelakar kan tengok aku yang rambang mata nak buat pilihan… beli shawl aje pun. hehee
  • ouhh yeee… entry akan datang aku nak buat demo pakai shawl lah. hehee
  • tapi biasa biasa aje lahhh.. hehehee tungguuuuuu
  • by the way.. thanksss tau Ayunnisa Rahman… :)

 

 

 

 

currently listening to : The Only Exception by Paramore

perasaan : ohh darling you are the only exception~


6 comments:

  1. nyahhhh.. asal kau bg nme ak nonoksss haaa...??? ngeng pnye org

    ReplyDelete
  2. huaaa nak jugak jumpe cik ayun F2F.. hahaha

    ReplyDelete
  3. myra :

    hahha
    nama mak ayam bebb..
    ahhah!!
    jangan marah :P

    ReplyDelete
  4. jeera :

    hehe
    insyaAllah ade la rezeki jumpa beliau :)

    ReplyDelete
  5. student uitm ke unisel??


    rajin2, mai r jogging ke blog FiQ ;)
    and drop some comment there~

    ReplyDelete
  6. uwa besh nyer kamo.. biler2 AYUNAR nk datang penang.. erk.. kamu mai la sekali nisa.. ehehe..

    ReplyDelete

Apa Reaksi Kamu??? Sila Taip Laju Laju Di Sini :)

Copyright © Nisa Kay