Thursday, September 23, 2010

Tuah Contest Lagi. Syukur..!!

  • ingat lagi tak contest yang aku join pasal polka dot dot dot tuhh?
  • ha? tak ingat??? SILA KLIK DI SINI laju laju okehhh.
  • haaa?? dah baca entry aku dah? oke bagus! hehe
  • so finally.. the result is here…!!!
  • hehehe ohhh tidakkk.. aku bukan pemenang utama..
  • aku join pun atas dasar aku minat shawl polka dot dot nehh
  • ade laak cik Pupel nih buat sepraiss kat aku dan contestans yang lain.. auwww terkejut mak :P

 

Untitled

 

  • hehehee tenkiuuuu cik Pupel
  • terharu sangatttt :D
  • nak tengok gambar dengan lebih nyata?? hehe klik gambar di atas untuk terus ke blog Cik Pupel okehhh

 

 

 

perasaan : Tuhan Maha Pemurah :)