Friday, September 17, 2010

Thanks Nuffnang!


ini pertama kali dapat buffered earnings. ahha!! 
ohhh sungguh aku ketinggalan..!! selama ni aku tak rajin nak check nuffnang aku
tiba tiba pagi pagi ni aku teringin pulak nak check



hehee..
macam tak terkata je. alhamdulillah.. rezeki..
walau pun jumlah nya tidak lah berpuluh puluh.. tapi ada jugak kan... so memang best la bagi aku..
aku sebenarnya tak tahu nak buat apa bila dapat buffered earnings ni..
err.. sesiapa.. boleh bagi nasihat???




perasaan : nuffnang di hatiku haha!!

10 comments:

  1. usaha untuk naikkan traffik supaya $$$ pun sama naik...ok? tahniah..

    ReplyDelete
  2. tarik trafik g blog ni..supaya lagik byk duet masuk..buffered lagik lumayan wangnye..hehe..

    follow kamu yer :)

    ReplyDelete
  3. saya pun xbrp fhm bender nie.. hurm..

    ReplyDelete
  4. em...nape aknyer xdpt2 lg? tensen btol...

    ReplyDelete
  5. sharinginfoz :

    yuppp
    sangat seronok
    :D

    ReplyDelete
  6. kancil biru :

    thankxx for the advice
    :D

    ReplyDelete
  7. izfanora :

    huhu
    sy pun baru kenali nuffnang
    :P

    ReplyDelete

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay