Friday, September 17, 2010

Thanks Nuffnang!


ini pertama kali dapat buffered earnings. ahha!! 
ohhh sungguh aku ketinggalan..!! selama ni aku tak rajin nak check nuffnang aku
tiba tiba pagi pagi ni aku teringin pulak nak check



hehee..
macam tak terkata je. alhamdulillah.. rezeki..
walau pun jumlah nya tidak lah berpuluh puluh.. tapi ada jugak kan... so memang best la bagi aku..
aku sebenarnya tak tahu nak buat apa bila dapat buffered earnings ni..
err.. sesiapa.. boleh bagi nasihat???




perasaan : nuffnang di hatiku haha!!

10 comments :

Sharinginfoz said...

tahniah memang seronok kan dapat BE ni

Buffered Earnings RM20

Kancilbiru said...

usaha untuk naikkan traffik supaya $$$ pun sama naik...ok? tahniah..

Ct SoLeHa said...

tarik trafik g blog ni..supaya lagik byk duet masuk..buffered lagik lumayan wangnye..hehe..

follow kamu yer :)

izfanora said...

saya pun xbrp fhm bender nie.. hurm..

kEyBoarD REtaK said...

em...nape aknyer xdpt2 lg? tensen btol...

Nisa A. said...

sharinginfoz :

yuppp
sangat seronok
:D

Nisa A. said...

kancil biru :

thankxx for the advice
:D

Nisa A. said...

ct soleha :

hehe
okeh!
thanxx
:D

Nisa A. said...

izfanora :

huhu
sy pun baru kenali nuffnang
:P

Nisa A. said...

famey :

nmnt ade la tuh ye ye
:D