Tuesday, September 28, 2010

SENYUM

  • sekarang susah betul nak senyum
  • semua kata aku sombong
  • dalam kepala aku ni dah sarat dengan pelbagai perkara
  • aku kena fikir assignment yang menimbun.. semua makan duit tahu, nak mintak duit kat abah pun serba salah sangat dah
  • aku sekarang semakin kerap makan nasi, walaupun bukan hari hari… tapi kalau nak dibandingkan siapa NISA pada semester satu dulu, yang tak pernah makan nasi di shah alam…!!
  • aku sedaya upaya untuk senyum kepada semua orang yang senyum pada aku
  • juga senyum kepada orang yang tak ingin senyum pun pada aku, aku dah tak peduli semua tu
  • aku cuba berbuat baik, walau di balas macam mana pun
  • bagi aku semua balasan biar dari Tuhan kerana di dunia ni semua sementara
  • menaip entry dengan rasa macam nak menangis sebab tiba tiba aku dilanda satu keadaan yang aku benci
  • aku tidak suka tanda soal, tapi tanda soal pasti akan kita jumpa di mana mana
  • dan aku tidak suka kena tipu. terima kasih.

 

 

currently listening to : Noktah Cinta by Hafiz

perasaan : eh eh annoying lak kau?

No comments :