Sunday, September 26, 2010

Répondez S’il Vous Plaît

  • sepanjang perjalanan ke Melaka.. dan masa jalan jalan di kawasan sekitar, hanya satu saja CD lagu yang syazwan pasang
  • nasib lah lagu lagu semua aku boleh layannnn dan melalak sekali hehee
  • DAN…… bila aku dengar aje lagu ni… aku pon macam biasa lah nyanyi sekali
  • lepas dua tiga kali ulang lagu ni… aku jadi tersengih sengih pulak
  • ah sudahhhh gila dah ke anak Encik Aminullah nih??? nanti Encik Aminullah hantar aku jumpa pakar psiko pulakkk
  • hehe bukan sebab gila lahhh hehe ade lah sebab nye
  • jom enjoy this song :D

 

 

Ku pinta kau répondez s’il vous plaît
Jangan biar ku fikir ku bertepuk sebelah tangan
Ku rayu kau répondez s’il vous plaît
Agar dapat berakhir angan yang mengganggu fikiran

 

 

 

  • heheee.. agak agak tahu tak kenapa ???
  • ohhh kenapa.. lalalalaaa… entah aku pon tak reti lahh nak explain.
  • wait and see aje lah..
  • hmmm apa makna répondez s’il vous plaît ??? cari lah sendiri……

 

 

 

perasaan : nak karaoke :)

No comments :