Tuesday, September 21, 2010

Pernah ???

pernah kah kau bermimpi... seketika berada di tempat ku...~

  • ooppsss...!! berhenti di situ..! ini sudah terpesong ye dari matlamat asal entry ini
  • hmmm... masalah betol daku ni.. asyik ade jiwang jiwang aje
  • kesian lah kat pembaca sume dah muntah hijau+biru+purple+kelabu...


pernah tak.. bila kita nak sangat cakap something kat seseorang, tapi kita tak berani atau tak boleh?
pernah tak.. bila kita marah sangat sangat, dan kita nak elak dari cakap bukan bukan kita hanya mampu nangis?
pernah tak... bila kita rindu kat seseorang tu kita jadi stalker terhebat. kita tatap wall dia sampai habes!
pernah tak.. bila kita tengok sesuatu yang mengingatkan si dia, tiba tiba kita jadi sayu?




  • tak habis habis lagi soalan macam ni! betullah agaknye aku ni bermasalah.. ish..ish.
  • hmmm kadangkala tak semua perlu kita ungkap. biar hati berbicara
  • biar orang lain tak mampu mendengar dan memahami
  • hasrat hati boleh berubah-ubah mengikut situasi dan masa yang berlalu
  • jangan sesekali disalah erti kan. 
  • jangan buat spekulasi andai tidak mengetahui perkara sebenar.




perasaan : hmm.. we can't expect everyone to understand us.

1 comment :

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

oohh~ naz sangat pernah merasakan kesemua "pernah" itu..
even baca post u pn dh sayu dengar tiba2...
huhu..hati ohhh hati~ :(