Thursday, September 9, 2010

Perjalanan Pulang

  • aku balik ni tak beli tiket awal awal pun
  • semua tiket dari Temerloh ke Shah Alam semua habis.
  • so pagi 8hb ni aku pergi ke stesen bas kat pekeliling tuh macam tu aje
  • kalau ada tiket, nasiblah, kalau takde? takpe... masih ade cara lain untuk balik
  • sampai aku kat kaunter bas Bulan Restu, nasib baik ada tiket... aku dapat tiket pukul 1.30pm
  • aku tengok jam, hmmm... ada lagi sejam. bosan !
  • tapi bas yang jalan pukul 12.30pm ade pulak several empty seats, so aku gerak awal! yeayyy!


 suasana stesen bas Pekeliling, Kuala Lumpur. panas, orang mulai ramai...



 ohhhh pakcik! sila pandu bas dengan berhemah ye... pandu cermat aku selamat... ehhh!! Kita semua selamat... heheheee....~



 suasana sibuk sudah bermula. lokasi, Plaza Tol Gombak, Selangor... kereta banyak tapi syukur alhamdulillah tak jammed.



sudah sampai destinasi... yeayy!!!! syukur Alhamdulillah.....


  • so.. itu aje aku nak share.. sebelum ni aku naik bas mana nak snap pic
  • kebetulan kali ni dapat seat depan sekali, betul betul mengadap cermin depan
  • so aku rasa ni lah masa nak ambil gambar. haha




perasaan : manfaat