Thursday, September 30, 2010

Panda Pink

  • hahahaaa panda pink?? nama nak geli geli ajekk
  • hahaaa.. ni nama bukan saya pilih, ade orang panggil saya panda pink!!! ohhh my my~
  • tak dapat nak cakap ape lah kan haha
  • yang part "panda" tu aku setuju! setuju sangat sangat
  • sebab mata aku sudah punya eyebag yang merisaukan dan telah menjurus kepada ketidakcomelan :(
  • nak buat macam mana... sibuk sangat sekarang nih!


Eiii... tengokk...!!! EYEBAG gara gara tidak cukup sepanjang minggu!!!


  • mak.. abah.. tengoklah.. sudah tak chomeyl lah anak mu ini... eyabaggg dah kalahkan panda!!
  • ini adalah kerana saya tidak cukup tidur selama seminggu lebih
  • tidak cukup tido sebab?? assignment yang melambak... dan kerap mengadap skrin laptop
  • kalau tak mengadap skrin latop macam mana saya mahu bikin saya punya kerja???
  • wuuuuuu wuuuuuu saya penat sangat, sangatttt~
  • ouhhhh saya sangat sangat ingin pulang dan tidur sepanjang hari tanpa gangguan
  • supaya eyebag saya surut dan kembali kelihatan segar dan chomeyll (ouhh perasan sudah!)



EYEBAGGGGG :( gambar di ambil masa tengah meeting company! ohh tidak senonoh punye perangai!


  • mata sudah penat.. sangat penat...
  • terpaksa pula pakai contact lens setiap hari.... haihhh~
  • tak ape lah, ni baru sikit pengorbanan untuk pelajaran!
  • aku kena ingat pengorbanan mak abah hantar aku ke sini...
  • I CAN DO IT...!! chaiyokkkk!!





currently listening to : Undisclosed Desires by Muse
perasaan : kembang

6 comments :

lady XOXO said...

CHUMEI nyer panggiil panda.. EHEHHEHE.. ala asal2 tak cukup tito? uwaaaaa takper ingat pengorbanan mak bapak ok ... CHAIYOK2

Khumaera Ismail said...

same la jgk ade eye-bag..memg dh jd sebahagian dari diri..wuwuwuuu~

lea said...

gune garnier...hehe

Pinky Pixie said...

xbrape nampak pun nisa.. still comel je! hekhek. suke tngok.

mysara said...

yup..
ujg2 sem ni asgmnt melambak giler!
dgn testnyer lagi...adoi

PeachLover said...

WOo.....glew daa jdik pandaaaa....